beveiliging radio

Forumindex Forums Modellen Astra beveiliging radio

• Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Dare
    Deelnemer

Ik wil een gebruikte opel cd70 radio testen. Zelf heb ik een cd30mp3 en wil deze terplekke even afkoppelen en de andere radio testen of deze het in iedergeval doet en is vrijgegeven

Stel ik sluit daarna mijn radio weer aan , heb ik dan 2 radios die gereset moeten worden? Ik weet dat ik mijn radio kan afkoppelen en weer aankoppelen zonder problemen , maar hoe reageerd mijn boardcomputer als er een vreemde radio aanzit en daarna weer de oude.

Ik kan natuurlijk naar de dealer gaan om mijn radio te laten vrijgeven, maar dat is mischien helemaal niet nodig???

Nick-GSI
      Deelnemer

radio moet altijd gedeactiveerd worden als je hem in een andere auto wil zetten

Dare
        Deelnemer

Klopt maar ik wil hem dus even uitbouwen , andere radio testen en weer terug plaatsen.
          Moet ik dan ook de radio deactiveren?

Dare
          Deelnemer

Even een update , radio kan er even uit en je kunt een andere er op aansluiten om te testen. Daarna kan je oude radio probleemloos worden aangesloten.
            De vraag is nu hoe herken ik aan de te testen radio of deze goed is vrijgegeven? Zie ik iets op het display of moet ik naar de opel dealer?

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.