Forumindex › Forums › Modellen › Corsa › Beunhaas gezocht regio Deventer
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
21 december 2015 om 09:44 #17274602
Forumleden,
Ik ben op zoek naar een monteur uit de regio Deventer voor diverse reparaties aan mijn Corsa.
Zelf heb ik een hekel aan sleutelen aan de auto ondanks dat de meeste reparaties klein van aard zijn. Vertrouwen in garages heb ik al lang niet meer en de kosten daarvan reizen ook de pan uit. Mijn voorkeur gaat uit naar iemand die het voor zijn hobby doet.
Eigenlijk zou ik de auto wegdoen in april maar als de volgende reparaties tegen geringe kosten uitgevoerd kunnen worden kan hij nog zeker wel een paar jaar mee.
Er zit net een nieuwe koppakking en radiator in dus daar wil ik nog wel even van kunnen genieten.Dit is niet eenmalig. Bij gebleken geschiktheid wil ik dezelfde persoon als vaste reparateur.
De volgende problemen/reparaties zullen uitgevoerd moeten worden om het rijden weer wat aangenamer te kunnen maken.
– Vervangen van de egr. Ik rijd nu zonder want met de egr aangekoppeld slaat hij steeds af.
– Bij 60km/u of harder rijden houdt de auto steeds in. Net alsof hij te weinig benzine krijgt.
– Mijn knipperlicht pookje is kapot. Ieder keer als ik naar rechts afsla en de knipperlicht aanwijzer springt terug, gaat mijn grote licht aan. Dit gebeurt alleen ‘s winters dus dit heeft iets met de kou te maken.
– De pakking van mijn kleppendeksel moet vervangen worden want hij lekt bakken met olie.
– Er zit een gaatje in mijn achterband en daar moet zo’n propje in.
– Ik heb 2 nieuwe voorbanden nodig.
– De kabel van het rechter raam is kapot en kan daardoor niet meer open.
– Mijn rechter schokbreker is al een jaar stuk.
– Mijn boordcomputer gaat niet meer aan of alleen gedeeltelijk.
– Bijna alle leds in de auto zijn kapot.
– Bij schakelen schokt hij erg. Nieuwe bougies heeft dit niet opgelost. Het moet dus iets anders zijn.Waarschijnlijk zijn er nog wel wat dingen maar daar kan ik zo gauw niet op komen.