Forumindex › Forums › Modellen › Insignia › BETREFT: zijspiegels met geïntegreerde richtingaanwijzers
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
27 januari 2014 om 17:22 #17263680
Beste insignia rijders ,
Zoals jullie weten zijn er wat kleine details tussen de opel insignia en de buick regal ( amerikaanse insignia )
Waaronder dus ook de geïntegreerde richtingaanwijzers in de zijspiegels.
Ik vind deze heel mooi staan , jammer genoeg zit dit niet op onze europese versie.Mijn vraag is dan ook of hier iemand van jullie dit reeds op zijn insignia heeft zitten , of al reeds geprobeert heeft dit te installeren?
Binnenkort krijg ik mijn carbonnen spiegelkappen toe en zal ook zien of de bedrading in de kabelboom zit voor de richtingaanwijzers, maar ik vrees er wat voor.
Heb inmiddels ook de richtingaanwijzers gevonden via het net , staan te koop voor 49 dollar.wat ik ook tegengekomen ben op het net zijn de richtingaanwijzers ingebouwd in het glas , zijn ledjes.
op youtube vind je hier heel wat filmpjes van.
27 januari 2014 om 18:36 #18211237Gewoon de de kabels die naar je schermen gaan gebruiken en deze naar de deur trekken. Maar dan moet je wel die gaten dicht maken
in je scherm waar ze nu zitten…27 januari 2014 om 20:01 #18211238Kan je dan niet beter gewoon aftakken van de kabels in je schermen en beide laten zitten?
Die op het spiegelglas lijkt mij alleen maar storend bij het afdraaien.
27 januari 2014 om 20:34 #18211239@Opeloco wrote:
Kan je dan niet beter gewoon aftakken van de kabels in je schermen en beide laten zitten?
Die op het spiegelglas lijkt mij alleen maar storend bij het afdraaien.
Dat lijkt me ook het meest logische :)
28 januari 2014 om 17:58 #18211240Ik ben er ook van overtuigd dat het kan, zij knipperlichten kunnen led of gewoon zijn, hier krijg je geen storing op. Als je toch aan het zoeken bent in China, daar zit op de Buick Regal een plaatje wat het zijknipperlicht afdekt:
28 januari 2014 om 18:42 #18211241Koenie , wel mooi , had ik nog niet gezien.
heb sinds vorige week donkere zijknipperlichten geplaatst
met surrounders rond.28 januari 2014 om 18:46 #1821124228 januari 2014 om 18:52 #18211243Je knipperlichten die naar achteren lopen aftakken in de dorpel
(Wel even nakijken/meten of dit geen problemen geeft met de canbus)
De ledjes achter het glas zijn simpel zelf te maken, kost even wat werk maar het resultaat is top.
Heb ze ook op de C zitten.Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk
29 januari 2014 om 13:17 #18211244Ik zelf zou aftakken op de originele draden voor de schermen, dit om eventueele storingen te voorkomen…
29 januari 2014 om 13:32 #18211245@NelisZ20LER wrote:
Ik zelf zou aftakken op de originele draden voor de schermen, dit om eventueele storingen te voorkomen…
Idd als je aftakt van de achter knippers krijg je storingen, zij knippers zou je zo richting deur moeten kunnen verlengen.
30 januari 2014 om 17:52 #18211246@MattVC wrote:
Beste insignia rijders ,
Zoals jullie weten zijn er wat kleine details tussen de opel insignia en de buick regal ( amerikaanse insignia )
Waaronder dus ook de geïntegreerde richtingaanwijzers in de zijspiegels.
Ik vind deze heel mooi staan , jammer genoeg zit dit niet op onze europese versie.Mijn vraag is dan ook of hier iemand van jullie dit reeds op zijn insignia heeft zitten , of al reeds geprobeert heeft dit te installeren?
Binnenkort krijg ik mijn carbonnen spiegelkappen toe en zal ook zien of de bedrading in de kabelboom zit voor de richtingaanwijzers, maar ik vrees er wat voor.
Heb inmiddels ook de richtingaanwijzers gevonden via het net , staan te koop voor 49 dollar.
wat ik ook tegengekomen ben op het net zijn de richtingaanwijzers ingebouwd in het glas , zijn ledjes.
op youtube vind je hier heel wat filmpjes van.MattVC op welke website had je die richtingaanwijzers gevonden?
30 januari 2014 om 19:02 #18211247MattVC op welke website had je die richtingaanwijzers gevonden?
Hier is de link naar beide richtingaanwijzers
http://nl.aliexpress.com/wholesale?SearchText=buick+regal+led+side+mirrors&catId=34&manual=y” onclick=”window.open(this.href);return false;30 januari 2014 om 19:48 #18211248Louvres staan er ook: http://nl.aliexpress.com/item/Little-swallow-new-regal-fender-trim-fender-outlet-turn-lamp-decoration-stickers/1434779454.html” onclick=”window.open(this.href);return false;
Zo te zien klikken ze op de plek van het normale knipperlicht.
http://nl.aliexpress.com/item/Uluibau-hatchards-CHEVROLET-the-family-BUICK-new-regal-refit-front-fender-trim-outlet-zone-of-t/1311088417.html” onclick=”window.open(this.href);return false;31 januari 2014 om 08:03 #18211249Dat is genoeg geld, in ieder geval voor achter je spiegelglas!!
De losse led bordjes koop je voor 8 euro inclusief verzending (ebay).
Spiegel losklikken, in de oven leggen, achterplaat lostrekken, spiegel verwarming lostrekken, verf wegkrabben, LED-bordjes vastlijmen, spiegelverwarming vast lijmen, backplate vastlijmen en dan spiegel vastklikken/draden trekken.Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk
31 januari 2014 om 23:06 #18211250Inderdaad Niels , heb ik ook gevonden op ebay is goedkoper
8 februari 2014 om 02:23 #18211251De behuizing van de buitenspiegels verbazen: tegen de algemene trend in zijn hierin geen knipperlichten geïntegreerd. Volgens Opel moeten de spiegels vaker worden vervangen. Spiegels met knipperlichten zijn duurder, en drijven de herstellingskosten op. Mogelijk geldt dit ook voor de productiekosten.
De kosten zijn bij de Insignia namelijk een centraal thema. De prijs mag niet duidelijk hoger zijn dan die van de Vectra, maar de kwaliteit moet duidelijk toenemen.
BRON: http://ww2.autoscout24.nl/first-date/opel-insignia/van-binnen-bekeken/44331/76355/” onclick=”window.open(this.href);return false;
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.