Betere stoelen voor een Astra 1.6 Njoy 2003

Forumindex Forums Modellen Astra Betere stoelen voor een Astra 1.6 Njoy 2003

  • Dit onderwerp is leeg.
11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Auteur
    Berichten
  • #17272470
    Thomas H.
      Lid sinds:
      23 June 2015

      Hallo allemaal, mijn eerste post op dit forum.

      Ik sta op het punt een Opel Astra 1.6 Njoy uit 2003 uit te schaffen. Het enige probleem is, de stoelen zijn niet erg geweldig, en geven erg weinig steun voor mijn vriendin, die een holle rug heeft. Nu zitten we te denken aan wat sportievere stoelen.

      Kunnen stoelen uit een Astra G Sport passen? Gaat dat een op een, of moet je dan veel veranderen?

      #18288191
      swebbie
      Deelnemer
        Lid sinds:
        22 June 2015

        hallo,

        ja dit past. alle astra G hebben de zelfde rails.

        heb voor mijn astra g een set stoelen uit een vectra GTS gehaald, half leer sportstoelen en deze op rails van de astra gelast.

        #18288192
        Thomas H.
          Lid sinds:
          23 June 2015

          Is een Astra uit 2003 dan automatisch een Astra G?

          Sorry, ik heb nog weinig verstand van Opels….

          En zijn de stoelen uit een Astra G Sport beter dan die uit een NJoy?

          #18288193
          swebbie
          Deelnemer
            Lid sinds:
            22 June 2015

            verwacht ik wel, (google)

            #18288194
            darky
            Deelnemer
              Lid sinds:
              22 August 2004

              Ja, sportstoelen zitten beter. dezenkannje normaal zelfs in de “rug” regelen.
              Wil je heeeelnveel steun dan moet je recaros van de opc steken maar dienkosten geld…

              #18288195
              Thomas H.
                Lid sinds:
                23 June 2015

                Ik heb een Nissan Skyline R33 GTST gereden, die dus geen echte sportstoelen hadden maar wel sportieve stoelen. Als dit vergelijkbaar is, ben ik al heel tevreden.

                Weet iemand nog goede opties van andere Opel modelen die eventueel zo in een Astra NJoy kunnen?

                #18288196
                icecold
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  5 April 2010

                  Stoelen uit een opc

                  #18288197
                  Thomas H.
                    Lid sinds:
                    23 June 2015

                    Ik denk dat die een beetje uit mijn budget gaan vallen.

                    Heb nog wat gegoogled, ik snap nu de G en H indicaties bij Astra, dus dat scheelt. En heb een Sport interieur gevonden, alleen wel voor een 3-deurs in plaats van 4 deurs. Moet niet echt een probleem zijn lijkt me.

                    #18288198
                    moparone
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      16 January 2015

                      als je nu airbags in de voorzetels hebt moet je wel uitkijken dat je stoelen plaatst waarin je de airbag terug kan plaatsen, indien niet zijn alle airbags van je wagen uitgeschakeld, dit wil je niet hebben denk ik dan….

                      #18288199
                      SimpleFace
                        Lid sinds:
                        14 July 2014

                        Voor een holle rug heb je ook van die dingen die je op je stoel plaatst die extra steun geven. The easy way.


                        Sportstoelen uit Opels hebben inderdaad nog een verstelbare rug”opvulling” maar ik betwijfel of dat voldoende is voor iemand met een holle rug. Zou het eerst bij iemand uitproberen voordat je dingen gaat kopen/overzetten.

                        #18288200
                        Step-han
                        Deelnemer
                          Lid sinds:
                          27 September 2010

                          Misschien is het verstandiger om gelijk al te kijken naar een Sport Edition of Sport Edition II ipv een Njoy.

                          Ik heb zelf een Sport Edition II en vind de stoelen veel meer steun bieden dan de stoelen in mijn vorige Astra G. Dat was een Club versie, zelfde stoelen als de Njoy.

                        11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.