Beter laat dan nooit: Xzelicon

Forumindex Forums Overige Even voorstellen dit ben ik Beter laat dan nooit: Xzelicon

• Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Xzelicon

Ik lees al een hele tijd (denk een jaar, misschien 2) hier mee maar heb nooit de moeite genomen om mij te registreren.
      Toen kwam ik hier de rode Corsa A C20NE tegen die al een kleine forum historie heeft, deze is oa in de handen geweest van MrMonkey, Noordpoolgsi en Mantarobin.
      Ik zag hem te koop staan, en heb eerst een paar PM’s via Aapje laten sturen, en daarna om de communicatie maar wat te laten vlotten mezelf toch maar geregistreerd :thumbup .

Sindsdien post ik sporadisch wat en dat zal vanaf nu steeds meer worden.
      Even wat over mezelf dan:
      In het echte leven vervuil ik de aarde onder naam Michiel en ben 19 jaar.
      Geboren ben ik in Nederland, daar heb ik ruim 10 jaar gewoond. Daarna zijn wij verhuisd naar Belgie maar dat beviel toch niet zo goed en na ongeveer 8 jaar (toen was ik klaar met mijn studie) daar onze koffers gepakt, meubels op de auto transporter gegooid, stoute schoenen aangetrokken en naar Hongarije verhuisd.
      We spreken hier over November 2011 en tot nu toe bevalt het echt prima :agent . Beter dan in Nederland en al helemaal veel beter dan dat Belgenland :puke (no offence).
      Op dit moment ben ik in Hongarije vooral lekker vakantie aan het vieren :wors en ga ik kijken of ik misschien een eigen zaakje hier ga beginnen :wub .
      Over 1.5 – 2 jaar ga ik terug naar Eindhoven om daar naar de TU/e te gaan en een vervolgstudie te doen, tenzij ik inderdaad een eigen zaak begin en deze succesvol wordt :angel

Ondanks dat ik niet mijn complete auto historie hier ga posten (zijn toch geen Opels, op een Ascona C C20NE na, die is in de shredder beland), zal ik wel een kleine toelichting doen van de auto’s die ik nu bezit.

Dagelijks rijd ik in mijn Renault Megane Coupe. Dit is een lichtjes opgesoepte 1.9dTi.

Voor de hobby heb ik nu dus de Corsa A erbij:

De Corsa staat momenteel nog in Belgie gestald omdat ik maar in 1 auto tegelijk kan rijden voor zover ik weet :D .
      De Corsa ga ik binnenkort dan ook maar eens ophalen en dan lekker terug naar Hongarije stuiteren :afro

Als jullie nog vragen hebben hoor ik het wel!

astraTD

Welkom :thumb

Xzelicon

Bedankt!

Kermitkiller

ook welkom hier :thumb

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.