Beter laat dan nooit (NU MET FOTO’S)

Forumindex Forums Overige Even voorstellen dit ben ik Beter laat dan nooit (NU MET FOTO’S)

• Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    opelvin
    Deelnemer

Ik ben Vincent F Smit 46 jaar woonachtig in Beesd. Opel fan zins mijn 15e. Heb vele Opel’s gehad maar de liefde is nog steeds de B-Kadett.
      Ik heb 3 B-Kadett’s 2 sedans en een station. Een A2 Senator 2.5 E een B-Corsa 1.4 5 deurs waar mijn vrouw in rijd en voor mijn zelf als dagelijkse auto een B-Combo met een 1.4 SE motor.
      En dan heb ik ook nog een dames fiets van 1926. Dat wat betreft de Opels. Ik ben dus getrouwd en heb een zoon en een dochter.
      Werken doe ik bij een aannemer in weg en waterbouw. Ik doe voornamelijk onderhoud aan de wegen zoals vegen maaien vangrail reperatie snoeien enz.
      Verder heb ik niet zoveel te vertellen, alleen dat ik me al enige tijd geleden had aangemeld en me vergeten was voor te stellen.

Mvg. Vincent

harryastra

Welkom opt forum :thumbup En natuurlijk niet zo lang wachten met :kewlpics :jerry

Kermitkiller

ook welkom hier :thumb

trashmetal
          Deelnemer

Mooie collectie ;)
            hoop ooit ook nog eens een fiets of naaimachine te adopteren van Opel :D

Groeten, Mario

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.