Forumindex › Forums › Overige › Opel algemeen › betaald niet of wel geleverd
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
17 augustus 2009 om 18:55 #17211489
halo ik zal dit topic starten.
vermeldt hier je ervaring met kopen van onderdelen etc.
plaats hier je nare ervaring wel betaald nooit gehad
plaats ook je ervaring met besteld en keurig geleverd
dus ook de gene die keurig na betaling zijn
afspraak na komt mag hier ook in het zonnetje worden geplaatst
we zijn tenslotte niet allemaal oplichters.
vgr tonsr.17 augustus 2009 om 19:02 #17513641Opel classic parts in Trier –> goedkoop, super snelle verzending en afhandeling, vind ik een echte aanrader
Joeri Pelgrims uit Begijnendijk –> (heeft veel advertenties op kapaza.be staan) Ook al verschillende onderdelen gekocht zonder enige problemen17 augustus 2009 om 19:58 #17513642classics opel parts emmen –> snel geleverd netjes verpakt super
meerdere malen wat gekocht17 augustus 2009 om 20:10 #17513643Eens even geen winkel, maar onze eigen freek corsa. Uitlaat van hem gekocht, betaald en 2 dagen later netjes verpakt thuis. :thumbup
17 augustus 2009 om 20:34 #17513644onze sjors V6
komt altijd zn afspraken na :thumbup
18 augustus 2009 om 06:20 #17513645M&M Dronten.
S’middags om twee uur geld overgemaakt, bestelling volgende dag thuis.
1x besteld, netjes te woord gestaan aan de telefoon en snelle bezorging via ptt/tnt. (klein pakje)
18 augustus 2009 om 09:31 #17513646AnoniemLid sinds:
1 January 1970tjah je mag jezelf geen veer in de reet douwen
maar ook ik kom m,n afspraken altijd 100% nahelaas kan dat van sommige andere forum leden
kopers niet gezegt wordenik zal hier geen namen noemen
de mensen die het betreft kunnen bij mij in iedergeval nooit meer iets kopen:o;)tjah heb gellukig ook vaak zat spullen via te forum verkocht wat wel goed ging
maar zijn best veel mensen geweest ook die lijst wil ik hier maar niet postten;)18 augustus 2009 om 09:37 #17513647klopt louwe hier wat keurig geregeld met familie alleen door misverstandje iets verkeerd gegaan.
ik weet ook wel wat namen hier die wat moeilijker zijn.
18 augustus 2009 om 10:42 #17513648kerels ieder zijn mening,en zo als jullie kunnen lezen
zijn er ook zat eerlijke lui die doen wat ze beloven
en zeker onder onze formers.
maar rotte appels zal je altijd blijven houden.
vgr tonsr.18 augustus 2009 om 13:04 #17513649mischien een apart topic maken met forummers die niet hun afspraken na komen?
mischien wel handig als je iets via het forum koopt,kijk je in het andere topic anders moet je deze helemaal doorspitten?18 augustus 2009 om 13:40 #17513650waarom geen namen?
pieterterp is waardeloos.. betaald, 1200 beloftes dat t onderweg was, en vervolgens komt t pas na 2 maanden aan… met een poststempel van 2 dagen daarvoor…
18 augustus 2009 om 14:06 #17513651ja pieterterp praat me er niet van.
heb wat opgestuurd en hij heeft nooit betaald en wil ook niet betalen18 augustus 2009 om 14:22 #17513652Mijn eerste aankoop was een setje booskijkers voor mijn corsa b destijds via het forum. Naam weet ik niet meer. Is goed verlopen.
Mijn tweede aankoop was een uitlaat voor onder de b. Heb deze van Dik a.k.a. Turbootje overgenomen. Via het forum afgesproken dat hij hem zou meenemen naar een meeting waar ik hem het geld gegeven heb. Zo heb je ook weinig problemen :thumbup
Daarnaast was ik nog eens op zoek naar een middendemper. Ook weer via dit forum en heb hem bij die gozer thuis gratis mogen afhalen na een bakkie pleur :thumbup
En verder…Nog wel wat dingen via internet en eigenlijk nooit problemen gehad.
Ik vind wel dat ik even mag vermelden dat ik zelf ook altijd mijn afspraken nakom :P
Cheersking:
18 augustus 2009 om 15:49 #17513653Lummabumper deze heb ik gekocht van Blue dragon deze heeft hij toe is mee geven aan een persoon die bij ons werkte heb hem netjes betaalt:thumbup
verders heb ik wel wat meer dingen gekocht via het forum al hier maar verders nooit problemen mee gehad met betalingen…..tot dat ik die dokus met zen onderlip tegen kwam:swear
grtz
Maja dat is nu ook opgelost de onderlip is binnen:thumbup
18 augustus 2009 om 15:54 #17513654origineel gepost door Lex
ja pieterterp praat me er niet van.
heb wat opgestuurd en hij heeft nooit betaald en wil ook niet betalenals je z’n adres nog hebt ga je toch ff langs…
pas nadat ik hier opt forum liet merken dat ik gewoon naar friesland zou komen en dat ie dat niet gezellig zou vinden.. lag t opeens in de bus. geen u2u of niets, maar opeens was t er.
19 augustus 2009 om 19:01 #17513655origineel gepost door nova….
Lummabumper deze heb ik gekocht van Blue dragon deze heeft hij toe is mee geven aan een persoon die bij ons werkte heb hem netjes betaalt:thumbupverders heb ik wel wat meer dingen gekocht via het forum al hier maar verders nooit problemen mee gehad met betalingen…..tot dat ik die dokus met zen onderlip tegen kwam:swear
grtz
Maja dat is nu ook opgelost de onderlip is binnen:thumbup
19 augustus 2009 om 20:21 #17513656Mantaparts kennemerland, altijd goed geregeld!
pipo: goede ervaring met veren die bij hem vandaan komen
dr-manta.de: soms wat duur maar wel veel onderdelen en snel binnen
21 augustus 2009 om 11:04 #17513657origineel gepost door CarloZz
Mijn eerste aankoop was een setje booskijkers voor mijn corsa b destijds via het forum. Naam weet ik niet meer. Is goed verlopen.Mijn tweede aankoop was een uitlaat voor onder de b. Heb deze van Dik a.k.a. Turbootje overgenomen. Via het forum afgesproken dat hij hem zou meenemen naar een meeting waar ik hem het geld gegeven heb. Zo heb je ook weinig problemen :thumbup
Daarnaast was ik nog eens op zoek naar een middendemper. Ook weer via dit forum en heb hem bij die gozer thuis gratis mogen afhalen na een bakkie pleur :thumbup
Ik vind wel dat ik even mag vermelden dat ik zelf ook altijd mijn afspraken nakom :P
Cheersking:
deze had je volgens mij van mij.
gsi grijs?
pas geleden van pieterterp een ecu gekocht.
heb er toch geen maanden op moeten wachten.
misschien ervan geleerd?verder heb ik de afgelopen maanden redelijk wat corsa delen verstuurd.
zodra het geld op de bank stond,en ik in de gelegenheid was,is het ook meteen netjes verpakt,en opgestuurd.
afgelopen maandag of dinsdag is nog een kat verstuurd geworden,zelfde dag,als het geld op de bank stond.ik vind gewoon dat je netjes afspraken na moet komen.
al heb ik bijv. liever dat mensen het gevraagde komen halen.
post is tegenwoordig ook al niet meer zo betrouwbaar.tijdje terug hier nog iemand ontslagen wegens fraude met post,zij hield bankpasjes e.d achter.fijn als je erop zit te wachten…..
21 augustus 2009 om 23:18 #17513658ik koop zeer veel via internet en ook hier opt forum, bijna nooit geen problemen gehad. kan geen slechte namen geven, heb het gelukkig nog niet mogen ondervinden, dus aan allen die het aan gaat: TOPPIE :thumbup
22 augustus 2009 om 06:21 #17513659AnoniemLid sinds:
1 January 1970origineel gepost door city77
ik koop zeer veel via internet en ook hier opt forum, bijna nooit geen problemen gehad. kan geen slechte namen geven, heb het gelukkig nog niet mogen ondervinden, dus aan allen die het aan gaat: TOPPIE :thumbupslechte verkopers heb ik inderdaad via t forum ook niet gehad:thumbup
waardeloze kopers die hun afspraken niet nakomen helaas wel:thumbdown:fy122 augustus 2009 om 10:06 #17513660ook dat gebeurd ,kopers die reageren op iets,er later toch van af zien
en nooit meer wat laten horen.
neem ik even mij zelf,als ik op iets reageer en er later toch
van af zie dan laat ik dat altijd even weten.
wel zo vriendelijk en netjes naar de verkoper.
vgr tonsr.22 augustus 2009 om 11:56 #17513661origineel gepost door carlover
origineel gepost door CarloZz
Mijn eerste aankoop was een setje booskijkers voor mijn corsa b destijds via het forum. Naam weet ik niet meer. Is goed verlopen.Mijn tweede aankoop was een uitlaat voor onder de b. Heb deze van Dik a.k.a. Turbootje overgenomen. Via het forum afgesproken dat hij hem zou meenemen naar een meeting waar ik hem het geld gegeven heb. Zo heb je ook weinig problemen :thumbup
Cheersking:
deze had je volgens mij van mij.
gsi grijs?
pas geleden van pieterterp een ecu gekocht.
heb er toch geen maanden op moeten wachten.
misschien ervan geleerd?verder heb ik de afgelopen maanden redelijk wat corsa delen verstuurd.
zodra het geld op de bank stond,en ik in de gelegenheid was,is het ook meteen netjes verpakt,en opgestuurd.
afgelopen maandag of dinsdag is nog een kat verstuurd geworden,zelfde dag,als het geld op de bank stond.ik vind gewoon dat je netjes afspraken na moet komen.
al heb ik bijv. liever dat mensen het gevraagde komen halen.
post is tegenwoordig ook al niet meer zo betrouwbaar.tijdje terug hier nog iemand ontslagen wegens fraude met post,zij hield bankpasjes e.d achter.fijn als je erop zit te wachten…..
Zou kunnen inderdaad….waren van Kamei :thumbup
22 augustus 2009 om 15:18 #17513662origineel gepost door mayhem
origineel gepost door Lex
ja pieterterp praat me er niet van.
heb wat opgestuurd en hij heeft nooit betaald en wil ook niet betalenals je z’n adres nog hebt ga je toch ff langs…
pas nadat ik hier opt forum liet merken dat ik gewoon naar friesland zou komen en dat ie dat niet gezellig zou vinden.. lag t opeens in de bus. geen u2u of niets, maar opeens was t er.
komt uit reduzum volgens mij.
23 augustus 2009 om 06:21 #17513663en er zijn ook forum leden, die kopen bv een cilinderkop, draai je die van een verder goede motor af, en meld je dat het er klaar voor ligt, krijg je de melding, heb een andere motor gekocht, dus gaat niet door, kan je de motor ook niet meer kompleet verkopen, zonder extra kosten, maar reactie ??
helemaal niets,
maar of dat nu met het het forum op zich iets van doen heeft, dacht het niet23 augustus 2009 om 09:39 #17513664AnoniemLid sinds:
1 January 1970origineel gepost door gt/w
en er zijn ook forum leden, die kopen bv een cilinderkop, draai je die van een verder goede motor af, en meld je dat het er klaar voor ligt, krijg je de melding, heb een andere motor gekocht, dus gaat niet door, kan je de motor ook niet meer kompleet verkopen, zonder extra kosten, maar reactie ??
helemaal niets,
maar of dat nu met het het forum op zich iets van doen heeft, dacht het nietja zoiets heb ik ook meegemaakt
ook n forum liddie zelf ook wel spullen verkoopt hiero
dus die zou helemaal moeten weten hoe waardelooz zoiets istjah gevolg ik vertrouw niemand meer
en houd niets meer vast zonder dat ik centen heb gezien
:thumbdown:thumbdown:thumbdownvind het waardelooz
maar veel keus heb je niet meer:o:thumbdown -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.