Beste universeel telefoonhouder voor Astra H

Forumindex Forums Modellen Astra Beste universeel telefoonhouder voor Astra H

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    evla1000
    Deelnemer

Hoi,

Ben net in het bezit van een Astra H Caravan. Heb een HTC Desite 816 en vroeg me af of er mensen hier zijn die ervaringen hebben met universele telefoonhouders voor een grotere telefooon als de HTC 816. Ben zelf wel gecharmeerd van die houders die met een flexible slang in de sigarettenaansteker ziten maar maak me een beetje zorgen over het gewicht en of het allemaal wel stabiel blijft. Kijk ook naar luchtrooster houders.

Groet Eric

Astra_DLS
      Deelnemer

Ik gebruik zelf sinds jaar en dag een Anygrip UC die je rechtstreeks op je dashboard zet met een zuignap. Werkt briljant. Op dit moment heb ik naast de Anygrip ook een soortgelijk model van de Media Markt.

Breda Vectra
        Deelnemer

Hoi. Heb een goedkope klem van zo’n bazaarwinkel gekocht. Is een enkele klem die op een bal draait en dan met een zuignap aan het raam zit. Ik heb de bal eraf gezaagd. Op een stukje schroefdraad gelijmd (epoxy lijm) en het schroefdraad in een lege knop op het dashbord gezet. Elke smartphone past erin. Draaibaar horizontaal en verticaal. Stevig en er zit geen grote houder op het dashboard als ik mijn telefoon er niet in zet. Bovendien steekt hij niet boven het dashboard uit, wat het zicht ten goede komt. ( ik zie al genoeg mensen rijden met een tomtom-xl in het midden van de ruit geplakt)

DOCTOR007
          Deelnemer

Ik gebruik al ruim ,5 jaar een houder uit de Action van toen 3 euro ofzo. Als je er lang en hard genoeg aan trekt komt ie er zelf van af en kapot ook ;)

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.