beslagen ramen

Forumindex Forums Modellen Astra beslagen ramen

• Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    pebe

hallo heb erg veel last van beslagen ramen.
      heb het interieurfilter al na gekeken en die is droog.
      en de recirculatieklep staat open dus er komt frisse lucht naar binnen.
      nu hoorde ik dat je naar de afvoer van de airco moest kijken hij zit ergens op het schutbord maar kan hem niet vinden?
      moet ik iets weghalen om erbij te komen?
      het betreft een astra uit 2002
      alvast bedankt

tim_j

afgelopen dagen heeft het veel gesneeuwd dat dringdt overal doorheen, als je verwarming warm zet en je raam op een kier verdwijnt het vocht ook uit je auto.

over de airco weet ik niks.

Simon3009

Had voor de huidige Vectra ook een Astra F, een station uit 1995.
          Beslagen ramen, sterker nog, het water droop er af.
          Linker vloerbedekking doorweekt, na demontage hiervan bleek er een laag water in de voetenbak te staan.
          Hoger, bij de pedalen was de bekleding droog, bleek één van de doppen in de bodemplaat lek te zijn, vastgekit, bekleding laten drogen en klaar was het !
          Maar………..ik rijdt al mijn hele leven Opel, mijn vader (73) heeft een nieuwe Aquila, zelfs die is vochtig, mijn conclusie is dat de eerste droge Opel nog moet worden gebouwd en alleen bestaat op de tekentafel.
          Elke Opel, ongeacht welk type of van welk bouwjaar, ze zijn bijna allemaal nat en beslagen, als we dan toch een minpuntje willen zoeken en vinden…………

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.