Ik heb laatst mijn hydraulic olie bij laten vullen omdat die leeg was, nu een week later staat hij alweer bijna op het minimum.
Ook zie ik dat hij lekt olie vanuit de linker kant van waar de slangetjes lopen en de constructie, alleen de precieze lek kan ik niet vinden.
Iemand hier ervaring mee of enig idee hoe ik dit het beste kan oplossen want bij de opel dealer ben ik hiervoor een fortuin kwijt.
Ja dan heb je nog een paar keer voordat hij knapt(de hydrauliek leiding).
Dit is mij namelijk ook gebeurt eerst beetje lekken en toen pats achterbank onder de olie.
Op dit forum ook al eens een hulpkreet gedaan maar hier word je niet echt verder geholpen.
Ik heb echt al uren speurtocht gedaan naar iets of iemand die dit goedkoop kan doen.
Origineel kosten de hydrauliek leidingen bij opel 400 euro+- en dan heb je ze nog niet ingebouwd.
Nu heb ik wel een site gevonden waar ze de leidingen namaken. http://www.astra-cabrio-forum.de/thread.php?threadid=19781&sid=d9485984ed4cc443a493f81ea1b4363d” onclick=”window.open(this.href);return false;
Doordat de leiding geknapt is heb ik ook de foute pieptonen dit is ook weer extra aangezien jij ze nog niet hebt wissel die slangen!!
Mvg Mic
Auteur
2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.