Berichtenbox NCDC 2015 vol en niet te legen!

Forumindex Forums Modellen Omega Berichtenbox NCDC 2015 vol en niet te legen!

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Lusajoda
    Deelnemer

De berichtenbox op de NCDC 2015 zit vol… maar… we kunnen hem niet legen, als we op LIJST klikken, dan schakelt de telefoon zichzelf weer uit en aan… :swear

Wel krijgen we, eenmaal ingelogd op de telefoon, constant de melding dat de berichtenbox vol zit…

Heb jij enig idee?

Laat het ons weten, want dit is behoorlijk vervelend, daar we nu dus de autotelefoon niet kunnen gebruiken hierdoor! Want dan gaat de navigatie niet meer, omdat hij constant om de paar seconden weer springt op het bericht dat de berichtenbox vol zit!

We zitten momenteel in Frankrijk, misschien dat we het daarom niet kunnen legen?

Ik had niet in de gaten dat de berichtenbox zó klein was, anders had ik alles al eerder geleegd natuurlijk!

Groetjes Saïma

parma-it

5 seconden C knop ?

Omega2.2-16v

Als ik het goed begrijp kun je ook niet meer in je berichtenmap?
          En als je de sim kaart eruit haalt,werkt de navigatie dan wel?

Heel vreemd dit:(

gr

Danny

parma-it

lees net wel iets van de navigatie cd van 2004.
            Die zou nogal veel bugs hebben

Lusajoda
            Deelnemer

origineel gepost door Omega2.2-16v
              Als ik het goed begrijp kun je ook niet meer in je berichtenmap?
              En als je de sim kaart eruit haalt,werkt de navigatie dan wel?

Heel vreemd dit:(

gr

Danny

Ik kan wel gewoon bij de navigatie…

Maar als je constant die melding krijgt dat de berichtenbox vol is, lukt het navigeren ook niet meer… hahaha.. .
              Je moet echt je hand bij de knop houden om het weg te klikken…

Dus navi werkt prima!

Ik zal simkaart in en uit doen, en de C knop nog niet getest.

De telefoon werkt verder prima hoor, ik kan er mee bellen, alleen gaat het om de melding dat berichtenbox vol zit en dan moet je op LIJST klikken…. en dan zie je normaal gesproken de SMSJes (Allemaal van HI omdat je in het buitenland bent smsjes met de tarieven… ).
              Maar als ik dus NU op lijst klik… dan zie je dat de telefoon zich opnieuw opstart, netwerk valt dan weg en hij gaat opnieuw naar netwerk zoeken.

Nu voeren we geen pincode in, dus is de gsm dan niet geactiveerd, maar ja, vervelende is, dan kan je dus ook niet bellen…

De simkaart in een gewone GSM stoppen doe ik niet, omdat hij dan uit die grote kaart moet…

Helaas is you tube erg traag met uploaden op de camping, anders had ik het wel even gefilmd…

maar ik heb het onthouden van de Pincode al op 0 minuten gezet, ipv 60… kan ik het straks mooi nog eens proberen, die C knop… we zien het wel!

Alle tips zijn welkom, kan ik ze hier straks op de camping allemaal gaan proberen!

Saïma

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.