Bericht plaatsen ?

Forumindex Forums Overige Feedback en mededelingen Bericht plaatsen ?

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    TurboLader

hallo,

ik ben nieuw hier en wil graag weten hoe je een eigen onderwerp kan beginnen en die hier plaatsen
      alvast bedankt

Anoniem

Als je op de home pagina kijkt. Daar staan alle categorieën. Kies de juiste of meest passend.
        Links in beeld boven de geplaatste topics zie je staan. New topic. Zo maak je. Jou eigen topic

TurboLader

Dankje :thumb

TedMechanic
          Deelnemer

@TurboLader wrote:

hallo,

ik ben nieuw hier en wil graag weten hoe je een eigen onderwerp kan beginnen en die hier plaatsen
            alvast bedankt

Dat heb je zojuist gedaan toch?

arno32
            Deelnemer

Hallo ik ben arno ik sinds kort een astra j turbo 120 pkmet start stop systeem auto is van 2013 heb de auto7 waar van hij 6weken trug is geweest  bij het bedrijf  waar ik hem gekocht  heb het probleem  is dat de auto 2seconde door loopt  na het omdraaien  van de sleutel slaat bij elke  stoplicht af of moer gas blijven geven  nu zeiden ze her start stop systeem  het was dus hun hebben  een kabeltje  er tussen  gezet dat het systeem  uit is auto deze maand ttug gehad nu weer het zelfde  nu nog twee  maanden geantie  is hier iemand mee bekend zit er  aan te denken de koop ongedaan  te doen en mijn geld trug ze vinden het blijkbaar  niet na 6 weken nog het zelfde als de auto koud is doet het het  normaal

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.