beperkte afmeting afbeeldingen

Forumindex Forums Overige Feedback en mededelingen beperkte afmeting afbeeldingen

• Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Paullus
    Deelnemer

Het is me opgevallen dat tegenwoordig alle afbeeldingen op dit forum automatisch worden verkleind tot 800px breed. Ik vind het jammer dat de afbeeldingen niet meer groot worden weergegeven, ook omdat ik meestal het forum bekijk op een 22″ scherm en dan valt de afbeelding een beetje in het niet. Het is een gegeven dat je op een grotere foto meer ziet als op een kleinere, dit kan handig zijn in de verkooptopics. In het photoshop topic worden regelmatig contests gehouden en de kwaliteit van de bewerking kan je natuurlijk beter beoordelen met een grotere afbeelding.
      is het mogelijk deze limitering te verhogen naar bijvoorbeeld 1280 of 1024? Tegenwoordig werkt iedereen toch wel met beeldschermresoluties dat deze afmetingen nog goed worden weergegeven.

alvast bedankt,

Paul

corsaboy
      Deelnemer

ik vind het juist wel prettig.
        Als je een afbeelding groter wilt gewoon erop klikken.

Ik hoef niet alle foto’s op die hoge resolutie..

de wit

Ik ben het met paullus eens, net dat beetje meer is toch wel prettiger, oa bij de photoshop’s.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.