Benzinepomp krijgt geen stroom..astra g combi 1.6 1999 benzi

Forumindex Forums Modellen Astra Benzinepomp krijgt geen stroom..astra g combi 1.6 1999 benzi

• Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    freekgommers

Hoi een tijdje terug sloeg mijn astra op de snelweg zomaar af. Op de vluchtstrook startte hij weer toen hij was afgekoeld. Gisteren startte hij dus niet meer nadat hij was uitgevallen. De anwb kon de computer niet uitlezen want er stond geen schema in mijn astra boekje. Hij heeft de benzinepomp op het stadslicht aangesloten zodat ik in ieder geval kan starten en rijden (met stadslicht aan). Het lichtje van de motor blijft nu continu branden. Volgens de anwb zit er in ieder geval een storing die misschien de stroomtoevoer naar de benzinepomp verhinderd. Het kan een relais of een component die ergens tussen zit zijn…

Heeft iemand dit weleens meegemaakt? Ik moet dus naar de garage om de computer uit te laten lezen met een opel schema…

Graag jullie ervaringen of aanbevelingen….alvast bedankt :wors

OPC Turbo

Het benzinepomprelais wil wel eens kapot gaan bij een Astra G… die zit in het kleine bakje onder de motorkap (net voor de rembekrachtiger) het is een paars relais…

freekgommers

Vandaag naar de garage geweest. Ze zijn er 1,5 uur mee bezig geweest. Heel de computer nagekeken, en dus uiteindelijk de benzinepomprelais vervangen. Computer gereset want die gaf 4 storingen aan van de benzinepomp. Alles bij elkaar 133 euro inclusief btw. Dat relais-tje kostte 20 euro…nou ja hij rijdt weer probleemloos. Bedankt voor je reactie. :thumbup

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.