Benzinepomp doet het weer!

Forumindex Forums Modellen Calibra Benzinepomp doet het weer!

  • Dit onderwerp is leeg.
8 berichten aan het bekijken - 26 tot 33 (van in totaal 33)
  • Auteur
    Berichten
  • #17934927
    RAYMOND.design
      Lid sinds:
      14 February 2006

      Hoi Willem,

      Nog ff reageren op jouw berichtje en dan zonder te quoten.
      Heb ‘t nog nagekeken en ik weet het ook voor 100% zeker, dat jij mij niet hebt aangeboden de vectra op jouw
      kosten te laten keuren.
      Dat kan ook niet, omdat ik daar nooit akkoord mee had gegaan en gewoon omdat de keuring voor mijn rekening
      zou zijn.
      Ik heb ook niets gezegd over de uitgevoerde reparaties, want die zijn naar tevredenheid gedaan.

      Ik twijfel ook niet aan jouw eerlijkheid, dat was tenslotte de reden waarom ik jou heb benaderd.
      Ik heb mezelf zeker niet tegen jou gekeerd, was en ben nog steeds wel teleurgesteld, maar
      dat is ook niet zo gek. Ik was niet zo blij met de opmerking van jouw sleutelpartner, daar reageerde ik
      eigenlijk op.

      De vectra heeft mij idd best wat geld gekost incl. de keuringen en parkeerplek, het zou voor mij
      van de zotte zijn als ik de vectra nu zonder apk weg zou doen!
      Hij is ook nog steeds niet aangemeld.

      Ik wil het hier ook verder bij laten.

      Raymond

      #17934928
      wim-v6
      Deelnemer
        Lid sinds:
        12 August 2005

        Tja, ik heb het bij de het eerste telefoontje na de Afkeuring na onze reparatie aangeboden, zelfs 2keer.
        Maar daar heb je in dat zelfde telefoontje niet op geregeerd, waarschijnlijk omdat je klaarblijkelijk te veel bezig was met het ons verwijten dat we een fout zouden hebben gemaakt, daar was je Flink van slag door!! en daardoor was dat klaarblijkelijk belangrijker dan ons een kans geven om het op te lossen.

        Ik heb werkelijk gemeld, als de Auto word afgekeurd bij een keurstation welke door ons is gekozen, zal dit voor mijn rekening zijn.

        Ik zal dat NIET zeggen als ik niet zeker ben van dat ik het aangeboden heb..

        ik heb zelf namelijk een hekel aan klussen die niet goed aflopen, dit misschien omdat het ons eigenlijk vrijwel nooit overkomt.

        Mijns excuses,

        en succes gewenst met de verdere ontwikkelingen.

        Wilem

        #17934929
        RAYMOND.design
          Lid sinds:
          14 February 2006

          En dan weer over de snelweg met mijn geschorste vectra rijden?
          Oké het ging goed, kan nog wel steeds een brief van de RDW ontvangen
          dat de vectra is gefotografeerd op de snelweg!
          De gevolgen daarvan omdat hij afgemeld is?
          Heb maar wat info gewonnen bij de RDW en IK had echt goed de lul geweest!

          Het door jullie uitgekozen keurings station zou niets uit moeten maken of er
          is een speciale regeling voor jullie getroffen mbt de eisen?
          Ik ben 3 keurings stations af nadat de vectra weer terug was en alle 3 hetzelfde resultaat.

          ABS werkt niet!

          Over het aanbod van keuren weet ik dat ook heel zeker, dat je na 2 weken aanbood om mij wel te willen helpen
          maar dan moest ik nog wel ff geduld hebben. Niets over op jouw kosten keuren gehad.

          Het is erg makkelijk om hier alles op mij af te schuiven, waarschijnlijk gelooft men jou wel en mij niet.
          Boeit niet, ik kreeg mijn auto terug terwijl die niet klaar was en ipv de zaken tav de afkeurpunten aan te
          pakken, heb ik 4 nieuwe schijven en remblokken + een set nieuwe bougiekabels op jullie advies genomen.

          Of dit nu wel of niet netjes is om op het forum te plaatsen, is voor mij nu echt niet belangrijk.
          Ik heb jullie een aantal X moeten benaderen over de afkeur van de vectra en na 2 weken kreeg ik
          te horen dat jullie de kans niet krijgen. 2 weken om alleen een antwoord te krijgen!

          Ga je mij dingen verwijten? en dat plaatsen? krijg je dit!
          heb ik nog ineens gehad over de manier van communiceren toen ik ineens de vectra kon en moest
          ophalen nadat deze door jullie als apk ready was verklaard. Hij stond in de weg!!!

          En beste forumleden, ik heb eigenlijk geen zin meer in dit gezeik, kost mij teveel energie en raak
          telkens weer opgefokt.

          Het is denk ik beter om mezelf uit te loggen en dat ook te blijven, ik heb wel een olifantenhuid (volgens de
          verpleegster die mij ff flink doorboorde) en zeker een olifantengeheugen!

          Ik ben de lul en de anderen zitten in een slachtoffer rol!

          :wtf

          #17934930
          Astraman
          Deelnemer
            Lid sinds:
            14 July 2004

            Das jammer, dat je nu toevallig een conflict hebt met twee forumleden keer je ons allen de rug toe, dat zou ik jammer vinden want ik heb met geen van jullie beide problemen hier. Los het gewoon op met elkaar buiten het forum om, stop met over en weer modder gooien en kijk wat er gedaan moet worden en los het samen op…kom je er niet uit, vraag of iemand wil bemiddelen of neem je verlies…maar we zijn toch geen jochies van 7 meer?

            #17934931
            wim-v6
            Deelnemer
              Lid sinds:
              12 August 2005

              > Nu weer de ABS??

              wie begint r met tikken uitdelen, ik vind het ook zonde dat het zo moet, en ja ik heb wel wat overdreven gereageerd..

              Puur omdat ik WEER die (onterechte) schop onder mijn kloten kreeg.

              ik ben er ook wel klaar mee.

              Willem

              #17934932
              RISL
              Moderator
                Lid sinds:
                24 January 2011

                Heren, ik sluit me aan bij Astraman. Het is jammer dat het gelopen is zoals het is, maar laten we dit buiten de topics laten, zodat niemand publiekelijk (terecht of niet) zwart wordt gemaakt. Ik hoop dat jullie er toch uit kunnen komen of het kunnen laten zitten en het vergeten.
                En Raymond, ik hoop dat je wel op het forum blijft, ik ben namelijk wel benieuwd naar je Calibra.

                #17934933
                re2flex
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  26 October 2011

                  -offtopic Jongens..Waarom moet het zo gaan? Kunnen jullie niet elkaar PM’en over dit soort zaken? En waarom ruzie maken.. jullie delen dezelfde passie toch? namelijk opel rijden. Dat het nu anders is verlopen kan gebeuren.
                  Please man we zijn volwassen mensen nu.. act like that.

                  #17934934
                  wim-v6
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    12 August 2005

                    @re2flex wrote:

                    -offtopic jullie delen dezelfde passie toch? .

                    Kennelijk niet, maargoed, was al gestopt met Discusseren.

                    Willem

                  8 berichten aan het bekijken - 26 tot 33 (van in totaal 33)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.