Benzinemeter Astra J

Forumindex Forums Modellen Astra Benzinemeter Astra J

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    emiel85
    Deelnemer

Hallo allemaal, ondanks dat er best al veel is geschreven over de benzine meter, heb ik het antwoord nog niet kunnen vinden.

Ik heb het volgende probleem:

Vandaag doet plots m’n benzine meter het niet meer, komt geen mm omhoog,de tank is helemaal vol.

Nu is het gekke… Via obd geeft hij aan 97%vol dus de vlotter geeft wel een signaal aan de computer.

Tevens bij het aan doen van het contact gaat de benzine meter keurig helemaal naar rechts maar vervolgens terug naar leeg.

Iemand suggesties waar ik het zoeken moet? Alvast bedankt

Nick-GSI
      Deelnemer

lees eerst de hele auto uit op foutcodes, als die er niet zijn even de accupool 10 min los halen en kijken wat die dan doet, anders waarschijnlijk toch de vlotter oveleden

Anoniem

Zwiepte de meter op je dashboard altijd omhoog wanneer je de auto op contact zet, ook bij een lege tank? Sommige auto’s van VAG doen dat met alle meters.

emiel85
          Deelnemer

Alle wijzers zwiepen naar max bij aanzetten contact gewoon de check dat alle lichtjes en metertjes werken 😊

emiel85
            Deelnemer

De accu los en weer vast bleek hier de oplossing, de benzine meter werkt weer… Echter ik heb nu hele andere problemen ik post ze onder een nieuw topic. Bedankt Nick :applause02:

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.