benzinelucht in auto na tanken,verbruikt erg veel.

Forumindex Forums Modellen Zafira, Sintra (MPV’s) benzinelucht in auto na tanken,verbruikt erg veel.

• Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    twannes

hallo,
      Ik heb sinds 3 maanden een opel zafira-B uit 2006 (km stand 198000) en opeens begint hij veel brandstof te verbuiken rookt niet achter de auto en is er na het tanken een erge benzinelucht te ruiken. ik heb de auto op de brug gehad en alle leidingen/ stekkers nagelopen maar de auto is van onder droog en geen enkel spoor te vinden van wat voor vloeistof dan ook.ook heb ik hem zelf aan de computer gehad en is er geen enkele foutcode te ontdekken. wat o wat zou dit kunnen zijn? we hebben donderdag een halve tank benzine getanked en nu op zondag is de tank zo goed als leeg en hebben er 50 km mee gereden. ik hoor het wel van iemand die het bekend klinkt. een kameraad van mij rijd een 2.0 16v opc zafira en zelfs die is zuiniger dan mijn 1.8 16v ecotec

Corsaliefhebber
      Deelnemer

Met het warme weer van de laatste dagen verdampt benzine heel erg snel dus een spoor zul je niet snel zien,
        Het zal met zekerheid ergens lekken,

twannes

@Corsaliefhebber wrote:

Met het warme weer van de laatste dagen verdampt benzine heel erg snel dus een spoor zul je niet snel zien,
          Het zal met zekerheid ergens lekken,

ikzelf denk wel dat als je tanked de scheur die misschien in je tank zit open gaat staan door de druk maar verder weet ik het ook niet meer. is een hele fijne auto .

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.