Benzinelucht brandstofslang scheurtje.

Forumindex Forums Modellen Astra Benzinelucht brandstofslang scheurtje.

• Dit onderwerp is leeg.
8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    dunjatamara

Mijn Astratje begon vorige week ineens heel erg naar benzine te stinken, gisteren op onderzoek uit gegaan, en er zit in een slang die naar de carb loopt een klein scheurtje, ook zit deze niet meer vast met een klemmetje.

Nu ga ik er vanuit dat dit de brandstofslang is, Kan ik dit stuk vervangen of moet er dan een algehele nieuwe slang op vanaf de tank??

Alper

Ik had ongeveer hetzelfde. Bij mij was de klemmetje ietjses los en dat is nu goed vastgemaakt!

dunjatamara

Nou bij mij zit er helemaal geen klemmetje meer omheen de slang zit er nog wel vast op, maar er zit een heel klein scheurtje in de slang.

Nu vraag ik mij af of ik de slang zelf gemakkelijk kan vervangen, of dat dit opgelost kan worden met hittebestendige tape ofzoiets.

Alper

Je zal waarschijnlijk iets ervoor hebben om het te dichten hoor. Anders moet je het vervangen,maar probeer eerst optie 1.

dunjatamara

optie 1 is ook absoluut mijn voorkeur!
              Ik vroeg mij af hoe die slang precies heet en of ik die zelf makkelijk zou kunnen vervangen ;)

Ben even naar mijn buurjongen gelopen ik draait er zo wat tape omheen en rij morgen naar de birze voor een andere slang.

Als die slang ook maar echt brandstofslang heet
              :oops: :oops: :oops:

dunjatamara

Deze slang bedoel ik die komt weer uit eens iets dikkere slang weg.

Zoals ik het kan zien is de slang kapot gescheurd en mis ik de klem.

dunjatamara

Hij’s gemaakt en nog wel helemaal voor niets ook bij flexor in Apeldoorn Top service!!!

Alper

Super! :thumbup

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.