Forumindex › Forums › Techniek › C20xe (2.0 16v) › Benzinedrukregelaar vraag
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
15 april 2010 om 21:12 #17220071
Hallo,
Heb een vraagje over de benzinedruk regelaar bij een kadett gsi 16V. Deze zit naast de benzinepomp, achter onder de wagen.
Kan deze regelaar gewoon weg gelaten worden, of moet deze blijven zitten?
Dacht dat ik ooit op de duitse forum gelezen had dat deze zonder probleem ervan tussenuit gehaald kon worden.Iemand hier ervaring mee?
Groeten
15 april 2010 om 21:40 #17657542druk word bij de brandstofrail geregeld.die jij bedoeld is er voor dat de brandstof in een constante lijn aangevoerd word.
16 april 2010 om 06:42 #17657543origineel gepost door the-wurm
druk word bij de brandstofrail geregeld.die jij bedoeld is er voor dat de brandstof in een constante lijn aangevoerd word.Ok, thanks.
Maar kan deze zonder probleem weggelaten worden?
Of moet deze er echt tussen blijven zitten?
Groeten16 april 2010 om 07:49 #17657544Waarom zou je deze zo graag er uit willen laten?
Gewicht is te verwaarlozen netals de ruimte. En meer pk’s krijg je er ook niet door.
Opel heeft deze er niet voor niets tussen gezet!Maar ik denk dat wannneer je deze pulsatiefilter eruit laat, je brandstofdruk minder constant is en misschien dat je brandstofdruk regelaar deze pieken met hogere druk niet zo fijn vindt. Maar dat weet ik niet zeker maar dat lijkt mij zo.
16 april 2010 om 07:58 #17657545Ik rij al jaren zonder dat rare potje ding die na de pomp komt.
Alle kleine beetjes aan gewicht besparen maakt samen weer veel :P
Bij mij was hij verrot, daarom heb ik hem weg gelaten bij inbouw.
16 april 2010 om 09:22 #17657546origineel gepost door Bas_nl
Waarom zou je deze zo graag er uit willen laten?
Gewicht is te verwaarlozen netals de ruimte. En meer pk’s krijg je er ook niet door.
Opel heeft deze er niet voor niets tussen gezet!Maar ik denk dat wannneer je deze pulsatiefilter eruit laat, je brandstofdruk minder constant is en misschien dat je brandstofdruk regelaar deze pieken met hogere druk niet zo fijn vindt. Maar dat weet ik niet zeker maar dat lijkt mij zo.
Ik wil hem weg omdat deze zeer rot is. De rest is mooi gepoederlakt. Vandaar. En omdat ik ooit eens gelezen had, dat deze zonder probleem weg kon.
En alle grammetjes die je weg laat, maken de wagen lichter.Groeten
16 april 2010 om 09:23 #17657547origineel gepost door freek corsa
Ik rij al jaren zonder dat rare potje ding die na de pomp komt.Alle kleine beetjes aan gewicht besparen maakt samen weer veel :P
Bij mij was hij verrot, daarom heb ik hem weg gelaten bij inbouw.
We delen dezelfde mening.:P
Groeten
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.