Ja je kan er inderdaat lucht op zetten maar dat moet je dan wel met belleid doen en een reduseer ventiel gebruiken dus niet meer als een paar tiende bar
Nu je hem er toch eronderuit hebt, kun je de tank aan de binnenkant gelijk behandelen met speciale tanksealer. Wordt veel gebruikt bij klassiekers (waar zowiezo geen nieuwe tanks meer van te krijgen zijn). Kan de tank ook nooit meer oxideren vanuit de binnenkant vandaan. Ik zie het spul ook vaak aangeboden op diverse autobeurzen, waar ik kom. Laatst nog op de Techno Classica in Essen. Google er maar eens op.
Ja je kan er inderdaat lucht op zetten maar dat moet je dan wel met belleid doen en een reduseer ventiel gebruiken dus niet meer als een paar tiende bar
Klopt, als je een binnen band oppomp en er zit een klein gaatje in zie je dat ook niet. Ik had er ff te veellucht op ,ik zag hem bollen. Beetje hahah.
Je kan beter de benzine ingooien en dan draaien. zie je het ook.
Nu je hem er toch eronderuit hebt, kun je de tank aan de binnenkant gelijk behandelen met speciale tanksealer. Wordt veel gebruikt bij klassiekers (waar zowiezo geen nieuwe tanks meer van te krijgen zijn). Kan de tank ook nooit meer oxideren vanuit de binnenkant vandaan. Ik zie het spul ook vaak aangeboden op diverse autobeurzen, waar ik kom. Laatst nog op de Techno Classica in Essen. Google er maar eens op.
ik ga dat tanksealer ff zoeken.
Auteur
Berichten
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.