benzine pomp

Forumindex Forums Modellen Manta benzine pomp

• Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    knoll
    Deelnemer

hoi,

welke benzine pomp zou ik best gebruiken om een goedkoper alternatief te hebben op de bosch pompen ik heb na eventjes speuren deze gevonden:
      http://www.ebay.de/itm/Kraftstoffpumpe-Benzinpumpe-Top-Qualitat-Neuware-Werkstattqualitat-/200760740212?pt=DE_Autoteile&hash=item2ebe45c974#ht_3725wt_989″ onclick=”window.open(this.href);return false;
      Betriebsdruck : 4 bar
      Fördermenge [l/h ] : 120

deze leverd dus +- 120l/h zoals ze vermelden zou dit goed genoeg zijn voor een 2.0E blok te voorzien motor opzich is niet zo super veel veranderd maar gaat wel door op hogere toeren en zit group a op compleet

had ook een goedkopere gevonden ook van 4bar maar kweet niet of hij dan evenveel debiet kan leveren indien nodig:
      http://www.ebay.de/itm/Kraftstoffpumpe-passend-fur-Opel-Manta-B-88709-59-/190690665948?pt=DE_Autoteile&fits=Model%3AManta+B&hash=item2c660ca5dc#ht_1166wt_905″ onclick=”window.open(this.href);return false;

had ook al eens andere gestoken in mn andere manta een van 3bar das op zich net net net genoeg maar ik denk toch nog steeds dat het net ietsje te weinig is krijg wel 2.5bar met die auto maar denk dat het soms kantje boortje is

iemand ervaring met een van deze pompen of soortgelijke

alvast bedankt groetjes alex

henk 400rr
      Deelnemer

Op marktplaats en via Biesheuvel zijn ook brandstofpompen te krijgen die minder duur zijn dat die van Bosch, ik heb ooit daar zo’n ding gekocht met een opbrengst van 3 bar, aangezien de systeemdruk 2,5 bar is, ook op die 2.4 die ik had, heeft dat ook verder geen problemen opgelevert.

fredericki200
        Deelnemer

ik kan ze je nieuw leveren voor 50 euro ex verzenden.
          leveren ook 3 bar en zijn kompleet met de amp oogjes en rubbertjes.

stuur bij interesse maar een pm

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.