benzine metertje geen verlichting meer..

Forumindex Forums Modellen Corsa benzine metertje geen verlichting meer..

• Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    wellez
    Deelnemer

hallo , ik heb met de verlicht te veranderen naar het blauw , volgens mij toen iets verkeerd gedaan, nu werkt mijn lampje van benzine meter niet meer , zowel orgineel als een ander lampje waar ik zeker van ben dat dat lampje werkt.
      nu was ik een nieuwe toerenteller geheel gaan kopen, werkte dat ook niet..
      dus zou het aan die contacten liggen achteraan waar je het hele toerenteller geheel van meters op aansluit..
      heeft iemand hier ervaring mee ?

Dillenvd
      Deelnemer

Je weet zeker dat je het nieuwe lampje er goed in hebt zitten? Als je dat vervangt door LED, kan het maar in 1 richting werken namelijk ;) Probeer anders de gehele unit eruit te halen en nogeens goed aan te drukken.
        Ik heb deze verandering ook aangebracht aan mijn B’tje. Het resultaat is leuk!

Succes! :thumbup

wellez
        Deelnemer

het resultaat is ook leuk,
          ja heb er zelf orginele ingestoken , werken de leds in gestoken dus ik vrees op dat printplaat je dat vast in de auto zit :S want bij die nieuwe (2de handse) teller ging dat lampje ook niet :S

carlover
          Deelnemer

wat ook wel eens een probleem is,is dat de contactjes niet goed contact maken.even wat bij buigen zodat je weerstand voelt als je het lampje(fitting) erin draait.

Dillenvd
            Deelnemer

Wat carlover zegt, ik heb hier idd ook even mee geprult. De contactjes aan je lampjes moeten maar net goed de contacten van de printplaat aanraken, het kan zijn dat deze door trilling bij het plaatsen van de teller geen contact meer maakt met de printplaat.

wellez
              Deelnemer

ok als het wat beter weer is zal ik het eens bekijken, ik hou jullie op de hoogt , alvast bedankt

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.