benzine meter kadett e 2.0 16v

Forumindex Forums Modellen Kadett benzine meter kadett e 2.0 16v

3 berichten aan het bekijken - 26 tot 28 (van in totaal 28)
  • Auteur
    Vinci
    Deelnemer

Je zal er wel je redenen voor hebben, maar je bent uit ander hout gesneden dan ik.

Ik zou alleen al om een ander hetzelfde leed te besparen het gemeld hebben bij de verkoper.

Dat onderdelen als ze lang stil liggen ook stuk gaan is het risico van het vak, maar het is wel fijn om van te voren maatregelen te kunnen nemen toch?

stef_92
      Deelnemer

ik heb dan toch maar eens een mail gestuurd naar copeparts en dit was zijn antwoord :

Je kunt de ontvangen metereenheid terugsturen aan
        COPEparts
        Pimpelmees 47
        7827BE Emmen
        We leveren alleen garantie onderdelen, dus kan ik je niet tegemoet komen in je wens geen nieuwe te willen ontvangen.
        Ik heb ze meerdere keren nieuw verkocht, je bent de eerste die een klacht er over heeft.
        Een alternatief is een tegoedbon, die je als aanbesteding kunt gebruiken voor een nieuwe bestelling

Vinci
        Deelnemer

Hahaha, ja, ik zou dat een generiek antwoord noemen, ik heb voor mijn werk ook vaak contact met leveranciers en fabrikanten, die zeggen ook altijd dat verder niemand problemen heeft met de producten. Dan ga ik dat vervolgens eens na bij de zusterbedrijven en wat blijkt? Je raad het al, iedereen heeft ook dezelfde klachten!

Bij mij hoeven ze niet meer met zulke lulverhalen aan te komen, zodra ik meerdere keren dezelfde klacht zie, en 100% uitval dan zou het me eerder enorm verrassen als er een blijkt toch goed te werken.

Ik zou voor de tegoedbon gaan.

Moet zeggen dat OCP in Duitsland het beter afhandelde, in daar koop je hem voor de helft!

3 berichten aan het bekijken - 26 tot 28 (van in totaal 28)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.