benzine lucht corsa d

Forumindex Forums Modellen Zafira, Sintra (MPV’s) benzine lucht corsa d

  • Dit onderwerp is leeg.
10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Auteur
    Berichten
  • #17277748
    witte07
    Deelnemer
      Lid sinds:
      6 January 2012

      ik heb laatste tijd last van benzine lucht in me corsa d 2007. vooral nadat hij stil gestaan heeft. nu las ik dat het evt de benzinedop kan zijn , die draai ik vast tot 2 keer klikken maar draai hem heel gemakkelijk open, . je voelt ook dat er ruimte op zit. . kan dit het probleem zijn ?

      #18325183
      bart-gsi
      Deelnemer
        Lid sinds:
        7 July 2012

        loop eens je benzine traject na.. van de vuldop tot aan lekkages van de leidingen, tank, filter tot voor aan de motor…
        speling in het draaien van de dop is niet erg.. zolang de ring in de dop maar vloeistof en lucht dicht afdicht

        #18325184
        witte07
        Deelnemer
          Lid sinds:
          6 January 2012

          ik draai de dop met 1 vinger open lijkt me niet goed. oftwel hij sluit hem niet goed af

          #18325185
          bart-gsi
          Deelnemer
            Lid sinds:
            7 July 2012

            dan idd een andere dop erop zetten.. en kijken of het daarmee opgelost is..

            normaal heb je toch een paar vingers meer nodig dan 1 om de dop open te krijgen

            #18325186
            witte07
            Deelnemer
              Lid sinds:
              6 January 2012

              want voorheen moest ik idd flink draaien om hem los te krijgen. ga gelijk nieuwe bestellen. zijn die van valeo of febi goed?

              #18325187
              bart-gsi
              Deelnemer
                Lid sinds:
                7 July 2012

                zal volgens mij niet veel uit maken… als het er maar eentje is met een extra paar sleutels mocht je geen aparte sleutel voor de tankdop hebben.. en dat die op je vulhals past.. weet niet of er verschil in zit tussen diesel en benzine.. denk het wel…

                #18325188
                witte07
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  6 January 2012

                  heb zonder sleutel mij klepje wordt automatisch vergrendeld bij op slot doen van me auto

                  #18325189
                  bart-gsi
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    7 July 2012

                    klopt.. dat is een klein palletje wat in een oogje achter je klepje gaat.. toen met brandstof diefstal ( aantal jaar geleden) toch gekozen voor een dop van de sloop ( had een corsa b) met sleutel omdat je dat klepje zo open wipt

                    #18325190
                    Nick-GSI
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      30 June 2004

                      kijk eerst eens naar je carterontluchting slangen van je kleppendeksel, deze gaan vaak open scheuren en krijg je ook een benzine/uitlaatgas lucht

                      #18325191
                      witte07
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        6 January 2012

                        Daar had ik al na gekeken kon niks geks zien of voelen

                      10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.