Benzine lek astra h

Forumindex Forums Modellen Astra Benzine lek astra h

  • Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Berichten
  • #17254411
    No Name
      Lid sinds:
      8 September 2010

      Gister kwam er ineens een sterke benzine geur in de auto voor het stoplicht. Ik dacht eerst dat het de auto voor me was maar toen ik thuis kwam rook ik het weer. Gelijk de moterkap even open gehad en er was inderdaad een natte plek te zien op een onderdeel. Ik heb het spoor terug proberen te volgen en denk dat het hier ergens vandaan komt:

      Vanmorgen heb ik weer gekeken en toen was het droog. Zodra ik de auto start wordt het in dit gebied nat. Ik ga van de week naar de garage maar kan ik hier gewoon nog meerijden? En wat denken jullie dat het is? Ik heb namelijk geen idee wat voor onderdelen hierbij in de buurt zitten..

      #18094899
      wim-v6
      Deelnemer
        Lid sinds:
        12 August 2005

        lekkende injector of gescheurde rails zou kunnen.

        Willem

        #18094900
        danny
        Deelnemer
          Lid sinds:
          1 July 2004

          @wim-v6 wrote:

          lekkende injector of gescheurde rails zou kunnen.

          Willem

          idd

          can ook een injector seal zijn, maar dan moet die ook wel rottig gaan lopen als deze lek is

          #18094901
          No Name
            Lid sinds:
            8 September 2010

            En wat moet er dan precies vervangen worden en wat zijn ongeveer de kosten van het onderdeel?

            #18094902
            wim-v6
            Deelnemer
              Lid sinds:
              12 August 2005

              eerst het werkelijke lek opsporen, dan pas praten over wat te vervangen..

              #18094903
              No Name
                Lid sinds:
                8 September 2010

                Ik ben gewoon nieuwsgierig aangezien de auto mij de laatste tijd al aardig wat gekost heeft.. Of ik moet denken aan nieuwe onderdelen á honderden euro’s of dat het nu eens onder de 100 euro kan blijven..

                Kan ik hier nog wel mee rijden?

                Een paar maanden terug is mijn inlaatspruitstuk vervangen. Kan het hier mee te maken hebben?

                #18094904
                danny
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  1 July 2004

                  Inlaat spruitstuk ?

                  Kan zijn dat ze de injector rail niet goed vast gezet hebben
                  check ff de 2 torx boutjes waar je injectierail mee vast zit op je inlaat spruitstuk.

                7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.