benzine afstelling 2,5e

Forumindex Forums Techniek Cih benzine afstelling 2,5e

  • Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #17217758
    kenny900wb
    Deelnemer
      Lid sinds:
      3 September 2007

      luchtmassa meter, injectoren en computer al vervangen, maar motor krijgt bij lage toeren naar mijn idee teveel benzine. Pas bij 2000 toeren pakt ie fatsoenlijk op. Bij lage toeren is de motor erg nerveus, heeft een laag stationair toerental, minder dan 900.
      Ontsteking is goed, opnieuw afgesteld e.d.
      Heeft er iemand suggesties om motor goed afgesteld te krijgen??

      #17619243
      MantasticB1
      Deelnemer
        Lid sinds:
        6 October 2006

        ik weet niet of jouw motor ook een extra injector heeft als choke net als de manta maar die zit op je inlaat spruitstuk indien dat zo is.
        met een blauwe plastic stekker trek die eens los als hij warm is? mss blijft die doorgaan..

        #17619244
        Anoniem
          Lid sinds:
          1 January 1970

          Onderdruk slang op de brandstof druk regelaar lek/verstopt, of brandstofdruk regelaar zelf verlaagt de druk niet meer bij vacuum in het spruitstuk.

          Dus statoinaar laten lopen en proberen(slang erop/eraf, schoonmaken)

          Of de rubbers van de injectoren zijn uitgedroogt dichten niet meer af, dus valse lucht.

          #17619245
          postbusmanta
          Deelnemer
            Lid sinds:
            5 July 2004

            Gasklep positiesensor niet goed afgesteld of defect?

            #17619246
            kenny900wb
            Deelnemer
              Lid sinds:
              3 September 2007

              ik zie al, nog genoeg zaken na te zien. Zal deze eens uitvoeren.
              Gasklep sensor, hoe controleer je die op zijn werking??

              #17619247
              postbusmanta
              Deelnemer
                Lid sinds:
                5 July 2004

                Als de motor uit is, en je beweegt met de hand de gasklep, dan moet je heel zacht een klikje horen.

                Er zitten 3 contacten in de stekker die op de gaskleppositieschakelaar zit.

                Bij stationair maken 2 contacten verbinding en bij vol-gas maken de 2 andere contacten verbinding. (er is dus 1 “common”).

              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.