Benodigdheden voor het tonen gegevens op GID ASTRA H

Forumindex Forums Modellen Astra Benodigdheden voor het tonen gegevens op GID ASTRA H

  • Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 26 tot 31 (van in totaal 31)
  • Auteur
    Berichten
  • #17943266
    Opeltje17
    Deelnemer
      Lid sinds:
      18 January 2012

      @Stista wrote:

      Wie heeft ervaring met tech2 en kan voor mij een uhp4 module en tabbladen aanmelden/inprogrammeren in een corsa D met cd30 mp3 radio met GID?

      Simaan hier op het forum even een PM sturen hij heeft al verschillende mensen geholpen hierop het forum.

      #17943267
      opel-mark
      Deelnemer
        Lid sinds:
        6 March 2011

        Tabbladen aanzetten kan ook met de opcom, ik heb dat Stefan laten zien toen ik samen met hem bij mij een ander stuur monteerde, als je aangeeft dat er een uhp4 inzit (terwijl dat helemaal niet zo hoeft te zijn) dan gaat hij over op tabbladen, net als dat je ook het scherm bandedrukmeting kan laten zien terwijl die module er ook niet inzit.

        mark
        http://www.AstraTuningClub.nl

        #17943268
        Juffer1
        Deelnemer
          Lid sinds:
          26 July 2006

          Wellicht handig om aan te geven in welk deel van NL je dit zoekt ?

          #17943269
          opel-mark
          Deelnemer
            Lid sinds:
            6 March 2011

            uit mijn hoofd bij het gedeelte waar je alle opties aan kan zetten, wel of geen bc, stuurbediening enz.

            #17943270
            Stista
              Lid sinds:
              5 January 2013

              Zoek het in de omgeving van Den Haag – Leiden, dus rotterdam, amsterdam, utrecht sowieso geen probleem.

              Heb vandaag het halve dashboard van mn Corsa D gedemonteerd. Ik ging er vanuit dat er wel ergens een connector zou zitten voor de bluetooth verbinding (bij toyota zaten die standaard op elke kabelboom) maar kan hem niet vinden. Iemand van jul;lie een idee waar die zit of moet iki zelf een kabelboom gaan solderen?

              Ik vond onderaan de middenconsole naast de sigarettenaansteker wel een aansluiting waar ik me van af vraag waar die voor is. Heb foto’s gemaakt. Hoe kan ik die bijvoegen?

              #17943271
              stefanDTI
                Lid sinds:
                10 May 2007

                Dat is voor de verlichting van de automaat als die erin zit.

              6 berichten aan het bekijken - 26 tot 31 (van in totaal 31)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.