benieuwd waar mijn oude ascona is?

Forumindex Forums Modellen Ascona benieuwd waar mijn oude ascona is?

• Dit onderwerp is leeg.
16 berichten aan het bekijken - 26 tot 41 (van in totaal 41)
  • Auteur
    opelpower89
    Deelnemer

zo heb ik het gedaan iig :P

Aapje

Ik niet, de mijne praat mij de auto’s aan :D Haha, “Oh die is leuk! Hebbuh!”

GTS2.2DTI
        Deelnemer

@Redmen wrote:

pffff ik weet het nu zo net niet meer ben erg geschrokken van de staat waar die nu in is

en me vriendin heeft liever niet dat ik nu weer een auto er bij koop :???:

ben bang dat dit dus wel aan mij voorbij zal gaan :(

Ik heb hem niet van echt dichtbij gezien hoor. Qua lakwerk is hij er niet echt mooier op geworden maar hoe de verdere staat van de auto is dat weet ik niet. Ik bedoelde dat hij best wel wat TLC nodig heeft om de Ascona terg te brengen in de staat toen jij hem had. Kan zijn dat je met een flinke poetsbeurt of wat bijspuitwerk al een heel eind in de goede richting komt.

Als het finacieel haalbaar is voor jou zou ik het zeker overwegen om hem terug te kopen..

Eeeehhhh, je vriendin of vrouw de deur uit doen kost je helemaal een rib uit je lijf :shock: Geloof me, ik weet waar ik over praat. 2,5jaar geleden gescheiden en dat heeft me meer gekost dan de bruiloft 14 jaar daarvoor, inclusief pak en jurk :mrgreen:

Paul GSi 16V
          Deelnemer

Zoals beloofd een paar foto’s van mijn C. In betere tijden, jaar of 6 geleden gemaakt.

asconahobbyist
            Deelnemer

leuke combi zo,met die ATS cupjes.
              Daar ziet ie er niet gek uit :thumbup

Paul GSi 16V
              Deelnemer

Haha, ja op deze foto’s ziet hij er niet gek uit! Nu staat hij er bij met verweerde velgen (remstof), afgebrokkelde wielkast linksachter (roest), roestig rechter voorscherm, verweerde lak en een redelijk afgeleefd interieur. Best jammer eigenlijk :(

asconahobbyist
                Deelnemer

tsja,of inderdaad doorkachelen tot ie in mekaar stort,of er wat in investeren en er weer 6 jaar mee rijden.
                  ik merk dat ik inderdaad mijn witte ook nu echt moet gaan bijhouden anders gaat ie echt van me af,en das zonde,want echt een fijne auto.maar ik ben dan ook wel een zeikerd hoor,hij moet echt knap.

opelpower89
                  Deelnemer

mooie c ik heb ook ats cupjes eronder zitten:P

gewoon ff repareren zoveel ctjes zijn er niet meer :P

Paul GSi 16V
                    Deelnemer

Gewoon ff repareren gaat echt niet gebeuren. Gewoon omdat hij het niet meer waard is vind ik. Binnen niet al te lange tijd gaat hij er waarschijnlijk toch uit omdat ik meer km’s moet gaan maken voor mijn werk. Maar tegen die tijd zul je hem wel in het marktplaatsgedeelte tegenkomen.

opelpower89
                      Deelnemer

stuur ma berichtje dan onderdelen kan ik altyd gebruiken :P

Redmen
                        Deelnemer

nou naar lang tobben en denken ben ik er uit en heb ik maar besloten om het niet te gaan doen
                          om een paar redenen.

1 omdat de auto er niet beter van is geworden en als ik hem zou kopen ik er +/- 1000 euro tegen aan met gooien om hem weer in een goede staat te krijgen dan is het nog maar de vraag of ik er net zo veel plezier in heb als toen

2 dat ik geen tijd heb om hem op te knapen in verband met me werk te druk, en heb ook nog een manta die ik voor dat ik een huis kocht al aan het restaureren was en nu al bijna geen tijd voor heb

dus eerst dat maar afmaken en dan zien we wel verder
                          ;)

GTS2.2DTI
                          Deelnemer

Ik heb vandaag deze Ascona nog zien staan, helaas geen leuke aanblik. Hij staat achter het hek bij Kelder autoschade in Vriezenveen. De hele voorkant plat en de kop staat er scheef voor, einde Ascona lijkt me. Ik heb geen foto genomen want ik zag hem pas staan toen ik weg wilde rijden. Je kunt hem zien staan vanaf de wegkant achter het hek, als iemand zich geroepen voelt om een foto te schieten.

asconahobbyist
                            Deelnemer

zonde,plat dus!!

GTS2.2DTI
                              Deelnemer

Inderdaad de hele voorkant plat en krom, niet zo plat dat het niet meer te reapreren is maar dat ligt aan de rest van de auto uiteraard.

Ik was vandaag in de buurt, nou ja wel vaker want is dicht bij huis :D , ik dacht kom. Ik ga eens even een plaatje schieten van de gele Ascona. Helaas is de Ascona weg, tenminste daar staat hij niet meer.

Redmen
                                Deelnemer

hmmmm das jammer anders hah iemand die motor er uit kunnen lepelen en overzetten naar een andere ascona zijn weinig met een 2 liter 16 klepper

opelkadetje
                                  Deelnemer

niels/ rallyastra heeft hem nu.. had hem toevallig van de week aan de tel..volgens mij gaat ie uit elkaar..

16 berichten aan het bekijken - 26 tot 41 (van in totaal 41)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.