ben opzoek naar lager van skf vkba787

Forumindex Forums Modellen Kadett ben opzoek naar lager van skf vkba787

• Dit onderwerp is leeg.
8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    kendirven
    Deelnemer

kan iemand me helpen ik heb 2 nieuw lager besteld bij een winkel maar ze hadden er nog maar 1 op vooraad die heb ik nu maar nu vond ik er geen tweede weet iemand waar ik ze kan kopen merk : skf lager dat ik heb:vkba787
      iemand een idee het is voor een kadett c coupe 1200s

kendirven
      Deelnemer

iemand ?

schuitje

ik weet niet waar je woont, maar als ik een lager heb wat ik nergens kan krijgen ga ik naar harderwijk.
          dat bedrijf heette vroeger frisia, heet nu biesheuvel geloof ik. (en nee is niet de biesheuvel uit de rallywereld).
          als je het nummer doorgeeft kunnen zij eraan komen. heb er de krukaslagers van mijn zundapp nog besteld een paar jaar trug.

0341-436300

succes.

jojonopel
          Deelnemer

Mag dicht, dubbele topic !
            Komt er een bij mij halen !

schuitje

mooi zo

giuliettaevo
              Deelnemer

@schuitje wrote:

ik weet niet waar je woont, maar als ik een lager heb wat ik nergens kan krijgen ga ik naar harderwijk.
                dat bedrijf heette vroeger frisia, heet nu biesheuvel geloof ik. (en nee is niet de biesheuvel uit de rallywereld).
                als je het nummer doorgeeft kunnen zij eraan komen. heb er de krukaslagers van mijn zundapp nog besteld een paar jaar terug.

0341-436300

succes.

http://www.biesheuveltechniek.nl ;)

Maar dit is een automotive lager en daar is niet zo makkelijk aan te komen… Biesheuvel levert namelijk aan de industrie en sommige van die automotive lagers zijn ook nog eens beschermd en mogen dan enkel door de oorspronkelijke bestellers besteld worden bij SKF, in dit geval zou dat Opel zelf zijn dan. :( Maar als je de maten doorgeeft kan er evt wel gekeken worden naar een alternatief. Veelal is er wel een ander lager te vinden dat past.

mvg Remco, Biesheuvel Oss. ;)

schuitje

o kijk das grappig ;)

jullie hebben in ieder geval veel lagers, en kunnen aan de meeste wel komen denk ik :thumbup

kendirven
                  Deelnemer

closed heb lager gevonden toch bedankt voor iedereen zen hulp

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.