Forumindex › Forums › Modellen › Astra › ben mijn koelvloeistof kwijt!
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
24 april 2012 om 20:08 #18010751
@soepkiepe wrote:
@jeroenk wrote:
@soepkiepe wrote:
@gertjuh1968 wrote:
nog ff, dan word het drukken naar de meeting :jerry
ik heb wel een spanband, jij een sleepoog? haha
Je hebt ook nog tijd om een Opel-fiets te scoren :jerry
haha ik bedenk me net iets….
ik heb me voorste sleepoog er af geslepen, anders paste de bumper niet.
dat word dus of achter uit slepen, of spanband aan het subframe :jerry :jerry :jerryAchteruit kan ja maar dan heb je bij aankomst minder kms erop staan :jerry
Ben ik ooit achter gekomen toen m’n pa een landweggetje in ree wat dood liep, had die op einde van de weg 300.000km precies en met achteruit rijden stond er weer 299.999km :jerry
30 april 2012 om 18:17 #18010752als je achteruit rijd, krijg je straks weer een nieuw blok in de auto :jerry :jerry
18 september 2014 om 14:56 #18010753Als je slechts koelvloeistof verliest op langere afstanden ligt het probleem hoogst waarschijnlijk achter de thermostaat. Dus een lekke radiator of KVS leidingen naar de radiator. Dat circuit is immers op korte aftstanden niet geopend omdat de thermostaat dan nog niet openstaat.
18 september 2014 om 15:06 #18010754@steven_vc wrote:
Als je slechts koelvloeistof verliest op langere afstanden ligt het probleem hoogst waarschijnlijk achter de thermostaat. Dus een lekke radiator of KVS leidingen naar de radiator. Dat circuit is immers op korte aftstanden niet geopend omdat de thermostaat dan nog niet openstaat.
Bedankt voor de mededeling. Zoals je wel al ziet is dit topic over de twee jaar oud :sleeping
18 september 2014 om 16:17 #18010755probleem is inderdaad opgelost inmiddels..
oja, voor wie hem niet kent..
zo was hij.
18 september 2014 om 16:19 #18010756@soepkiepe wrote:
probleem is inderdaad opgelost inmiddels..
Hahahahaha, ik ga stuk! “Opgelost” noemt ie dat
18 september 2014 om 16:36 #18010757ja toch?
weet niet meer exact hoelang ik er zelf mee heb gereden, maar achteraf bleek wel de koppaking lek te zijn, bij het openen van dit topic was het minimaal, heb er toen nog ff mee gereden en toen is ie naar een bekende van me gegaan, die heeft het nog een jaar mee gereden (wat niet verwacht werd) maar toen was de koppaking ook echt op, ding liep nog maar amper.
best zonde, de auto zelf was bikkel hard, aan 1 wielrandje zat een blaasje, verder helemaal niks.
maar had het geld er niet voor om hem klaar te maken.
heb hem eerst nog compleet aangeboden en later nog eens in onderdelen, niemand die er belang bij had.
toen ze deze foto zagen (een merderen dat ie plat is) werd ik haast voor gek verklaard dat ie met angel eyes spoiler en grill zo de bult op gegaan is.
mja, kopen wou ook niemand het haha19 september 2014 om 08:00 #18010758@gose91 wrote:
@soepkiepe wrote:
probleem is inderdaad opgelost inmiddels..
Hahahahaha, ik ga stuk! “Opgelost” noemt ie dat
Hahaha, soms is dat de beste oplossing ja :jerry
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.