Ben jij tevreden over jou OPEL dealer?

Forumindex Forums Overige Opel algemeen Ben jij tevreden over jou OPEL dealer?

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 51 tot 55 (van in totaal 55)
  • Auteur
    joop1970
    Deelnemer

van den Burg Zoetermeer dan ALLEEN de kadelaan!!

Prima service, heerlijk klein bedrijf wat graag wat extra’s doet voor je… kom er voornamelijk voor onderdelen, op aanraden van kennissen en vrienden
      had ik 100x eerder heen moeten gaan, ipv die koekenbakkers van Het Motorhuis (Het Verkoophuis ook wel genoemd hier..)

Willem

Was je daar nog nooit geweest dan in het verleden? Van leeuwenhoek laan is trouwens ook prima in orde hoor ;)

asconahobbyist
      Deelnemer

voor onderdelen was ik in mijn regio aangewezen op voorheen,motorhuis Hoofddorp en Merel Amsterdam west,motorhuis was matig voor Ascona,Merel deed z’n best. Nu zijn beide Van Kouwen,nog geen ervaring mee.
        Maar ik probeer altijd voor onderdelen naar Nunspeet te gaan (ik zit daar vlakbij op de camping) naar Broekhuis,magazijn/receptie Coen is een topvent,doet altijd z’n best,heeft ook lol in het opsnorren van oude onderdelen.

McKaamos
        Deelnemer

@McKaamos wrote:

Ophoff – Nieuwleusen (http://www.ophoff.nl)
          – Al meer dan 25 jaar de dealer waar al m’n Opelrijdende familie heen gaat. Altijd vriendelijk, voorzien van prima koffie, de monteurs die daar werken zijn daar al sinds ik een guppie was en hebben veel ervaring en kennis.

– Afspraken komen ze altijd na, en vinden ze iets waar geen afspraak over bestaat komen ze netjes bij je vragen wat je er mee wil doen. Geven ook advies als dat niet in hun financiele voordeel is. Bijvoorbeeld m’n Airco radiator waar een gapend gat in zit. Zou bij hun 600 euro kosten, maar hebben goed uitgelegd hoe ik dat zelf kan doen voor 200 euro tops.
          Zo ook bij m’n (inmiddels overleden) Corsa. APK keuring en veel roest. Advies om dat vooral niet bij hun te laten doen ivm de kosten. Elders gecheckt en dat was inderdaad goedkoper.
          M’n pa heeft er ook een keer de werkplaats mogen gebruiken om zelf z’n remmen te vervangen.
          Kortom: ze lijken altijd hun best te doen om de klant zo min mogelijk kosten te laten maken terwijl het werk wel goed gebeurt.

– Geen ervaringen met andere dealers.

– Ik ben onverdeeld positief over Ophoff.

Inmiddels meer ervaringen rijker.
          Nogsteeds positief.

Over de afgelopen tijd wat onderdelen besteld. (radiator tempschakelaar, kleppendeksel pakking, etc)
          Elke keer net dat stapje extra. Goed door vragen over welk onderdeel precies waar er meer mogelijkheden bestaan, wanneer een onderdeel niet meer uit eigen assortiment komt wordt er altijd het beste besteld en wordt er gedacht aan wat je extra nodig hebt en niet in de verpakking zit. Misschien 2 euro duurder, maar daar ben ik wel blij mee.

Met de APK checken ze echt alles en dan ben je er ook met één keer repareren. Niet zoals vaak gebeurt dat je 2 of 3 pogingen moet doen omdat ze steeds iets nieuws vinden.

Wat ervaringen betreft met andere dealers: Smit&Co in Zwolle… Ze zien me niet eens staan als ik daar binnen kom lopen. En ik ben toch wel een vrij opvallende verschijning… Gelukkig zijn ze aan de onderdelen balie wel vrij behulpzaam.

midnight black
          Deelnemer
            Family man wrote:
            @midnight black, dat is mooi om te horen, want had geen ervaringen met dit bedrijf! -en ik ken, ook vanuit mijn werkverleden heel veel autobedrijven in Noord-Brabant en Limburg-
            Kom je er al lang??

Kom er al sinds mijn 1e auto (of eigenlijk al mijn hele leven aangezien mijn vader er ook altijd komt) Wordt altijd naar tevredenheid geholpen!

CORSA BB

de opeleboer heeft zgoede kennis in huis,wel veels te duur.
              want/er zijn andere een hoop andere adressen die net zo goed de rearatie kunnen uitvoeren,
              heb je veel panne..niet naar de boer toe.

bb
              king:

5 berichten aan het bekijken - 51 tot 55 (van in totaal 55)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.