Forumindex › Forums › Modellen › Vectra, Signum › bellen met orginele radio gts
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
25 mei 2011 om 19:07 #17237653
heren vectra rijders heb sinds een paar dagen een vectra gts uit 2006. nu heb ik een probleempje met het bluetooth aanmelden van mijn telefoon met de radio.. hij meld hem wel aan maar binnen een halve minuut gooit de radio mijn telefoon er weer uit.. nu heb ik het ook geprobeerd met de telefoon van mijn vriendin maar dan doet hij hetzelfde.. nou ben ik net bij de garage geweest waar ik de gts heb gekocht heb om het na te vragen hoe dit kan.. daar heeft de monteur het geprobeerd met een simpele en goedkope nokia telefoon waar net kleurenscherm op zit en dan doet hij het wel…. ik heb een galaxy s telefoon zou het kunnen zijn dat het te maken heeft dat mijn telefoon internet heeft??
alvast bedankt
gr maik
25 mei 2011 om 19:12 #17878588Hoi Maik,
Ik had had het zelfde probleem met mijn dvd90, na een bleutooth update in de garage was dit verholpen.
De update duurde bij mij wel een uur! :wtf
Nu werkt ie met mijn iphone en htc toestel.Mvg,
Martijn25 mei 2011 om 19:13 #17878589denk het niet maik , heb zelf ook een gts met cd70 en uhp4 bluetooth en tel heb ik een iphone 4 met internet , heb daar geen problemen mee maar herriner me dat ik ergens had gelezen dat het op een of andere manier niet wil werken met galaxy telefoons
25 mei 2011 om 19:21 #17878590@jutoma wrote:
Hoi Maik,
Ik had had het zelfde probleem met mijn dvd90, na een bleutooth update in de garage was dit verholpen.
De update duurde bij mij wel een uur! :wtf
Nu werkt ie met mijn iphone en htc toestel.Mvg,
Martijnhoi martijn
zal ook de update eens laten doen en kijken of dit bij mij ook helpt
bedankt voor deze tip :thumb
mvg maik
25 mei 2011 om 19:24 #17878591@astrahcdti wrote:
denk het niet maik , heb zelf ook een gts met cd70 en uhp4 bluetooth en tel heb ik een iphone 4 met internet , heb daar geen problemen mee maar herriner me dat ik ergens had gelezen dat het op een of andere manier niet wil werken met galaxy telefoons
hoop niet dat het aan mijn telefoon ligt…
maar mijn vriendin heeft een nokia e72 en bij deze doet hij precies hetzelfde als met mijn telefoon..
zal de garage eens bellen voor die update :D
mvg maik
26 mei 2011 om 09:57 #17878592Gewoon laten update…. dan werkt ie… ook met een Galaxy
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.