Forumindex › Forums › Modellen › Vectra, Signum › Belangrijk: GOEDKOOP Tanken!!!
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
9 april 2010 om 08:56 #17219798
Hey,
Ik wou dit graag even met jullie delen. Aanstaande zondag kun je voor €1,16 tanken aan benzine en €0,85 aan diesel bij de Tango. Dit omdat ze 10 jaar bestaan. Als je naar de tango site gaat kun je er alle info over vinden. Hier een directe link naar een bericht erover op de site
http://www.tango.nl/NL/Nieuws/Nieuws/2010/April/6042010%20persbericht.aspx
9 april 2010 om 08:59 #17654371lol las ik net ook op VW Forum..
maareh je moet gek wezen om daar heen te gaan man…daar is het TERING druk, en wat ik zo hoor is de benzine er ook nog troep :P
lang leve de shell!!!!!vond een andere actie van een tijd terug trouwens veel cooler..
was zoiets van iedereen die als cowboy of indiaan verkleed naar het tankstation kwam kreeg zoveel korting ofzo =p
das pas lachen!!! al die mensen op de foto en in de krant!! haha:afro9 april 2010 om 09:01 #17654372Ik tank er regelmatig hoor en merk geen verschil of ik nou tank bij de tango of bij de shell..
9 april 2010 om 09:02 #17654373ik wel.. maak meer KM’s bij shel diesel dan bij andere diesels…. :O
9 april 2010 om 09:03 #17654374ah ok, ik merk geen verschil erin hoor ;) maar ik wou dit niemand onthouden aangezien dit toch echt wel een koopje is voor deze tijd
9 april 2010 om 09:10 #17654375Heb de tank net vol gegooid dus nutteloze actie :D
9 april 2010 om 10:50 #17654376Leuke actie, maar ik ga niet een paar uur in de rij staan voor 2e-keus diesel, om een tientje te besparen.
9 april 2010 om 11:12 #17654377Die Tango pomp hier worden gewoon afgevuld met een wagen van de nijol, das texaco…
Tango koopt lokaal in zodat ze zelf geen distributie netwerk hoeven te hebben, daarom zijn ze goedkoop, geen bemanning, geen winkeltje, geen wasbeer, geen luchtpomp, geen spaarsyseem alleen tanken, scheelt echt wel.
9 april 2010 om 11:21 #17654378origineel gepost door Astraman
Die Tango pomp hier worden gewoon afgevuld met een wagen van de nijol, das texaco…Tango koopt lokaal in zodat ze zelf geen distributie netwerk hoeven te hebben, daarom zijn ze goedkoop, geen bemanning, geen winkeltje, geen wasbeer, geen luchtpomp, geen spaarsyseem alleen tanken, scheelt echt wel.
Geen?
nog geen 150 meter van mijn huis zit er een die heeft dat allemaal wel!
dus het is afhankelijk van wat er lokaal te krijgen is?
dus dat verklaard waarom getunede motoren gaan pingelen met hun versie van 98? van dit soort witte pompen….
9 april 2010 om 11:56 #17654379Ik tank altijd voor 20 euro, dus heeft geen nut voor mij. :jerry
(Flauw):P9 april 2010 om 11:58 #17654380LOL:D
9 april 2010 om 13:13 #17654381origineel gepost door Astraman
Die Tango pomp hier worden gewoon afgevuld met een wagen van de nijol, das texaco…Huismerk Pindakaas van de AH en Calvé komen ook uit de zelfde fabriek, en met de zelfde vrachtwagen. Maar ze zijn echt niet het zelfde…….. :sleeping
9 april 2010 om 17:59 #17654382origineel gepost door yzf1kr
origineel gepost door Astraman
Die Tango pomp hier worden gewoon afgevuld met een wagen van de nijol, das texaco…Huismerk Pindakaas van de AH en Calvé komen ook uit de zelfde fabriek, en met de zelfde vrachtwagen. Maar ze zijn echt niet het zelfde…….. :sleeping
Brandstof is geen pindakaas, het licht allemaal wel wat genuanceerder, is natuurlijk niet met alles dat het huismerk evengoed is oid, zo maar bij de tango peut voor zover hier weet in Nijmegen geldt het wel. Kijk het kan zijn dat ze dat in groningen ergens anders hun rommel kopen en dat dat wel anders is, dat weet ik niet.
9 april 2010 om 20:18 #17654383ik zou ook niet echt aan willen raden benzine op je brood te doen als ontbijt hoor :jerry:jerry:jerry
21 november 2010 om 16:06 #17654384Iemand die nu nog durft te roepen dat de witte pomp mindere benzine heeft?? Als je Kassa hebt gezien dan zag je (buiten dat v-power/fuelsave enzo lulkoek is) dat alle merken uit een bron putten. Ze lieten het depot in Amsterdam zien, maar zo werkt het voor heel Nederland. Dus je kunt gewoon tanken bij de Tango of Tinq, tenzij je airmiles wil bijv.
21 november 2010 om 16:29 #17654385AnoniemLid sinds:
1 January 1970origineel gepost door Astraman
Iemand die nu nog durft te roepen dat de witte pomp mindere benzine heeft?? Als je Kassa hebt gezien dan zag je (buiten dat v-power/fuelsave enzo lulkoek is) dat alle merken uit een bron putten. Ze lieten het depot in Amsterdam zien, maar zo werkt het voor heel Nederland. Dus je kunt gewoon tanken bij de Tango of Tinq, tenzij je airmiles wil bijv.mooi bullshitt
jij mag best je zin krijgen van mij maar
je verhaal klopt niettango heeft gewoon minder kwaliteit brandstof
en in wat voor tank auto dat geleverd wordt
zegt totaal niets
zelfs van welk depot het komt zegt nog niets over de kwaliteit die geleverd wordt:ois met veel meer dingen zo dat je de kwaliteit koopt naar de prijs die je betaald;)
en zelfs van 1 en de zelfde leverancier
(die moet ook ergens met z,n zooi heen)er is echt merkbaar verschil in de afstand die je rijd
op n volle tank “witte” brandstof
en normale brandstofook t punt wat sebastiaan kadettcabrio aanhaalt over het pingelen
is niet uit n duim gezogen;)
ps en als je alles gelooft wat er op tv uitgezonde wordt
dan is starwars ook echt cker??:jerry:jerry21 november 2010 om 16:47 #17654386origineel gepost door Silverspeed
Hey,Ik wou dit graag even met jullie delen. Aanstaande zondag kun je voor €1,16 tanken aan benzine en €0,85 aan diesel bij de Tango. Dit omdat ze 10 jaar bestaan. Als je naar de tango site gaat kun je er alle info over vinden. Hier een directe link naar een bericht erover op de site
http://www.tango.nl/NL/Nieuws/Nieuws/2010/April/6042010%20persbericht.aspx
dan weet je gelijk de winst marge van de benz pomp
want dacht je nou echt dat de staat genoegen neemt met minder acijnzen omdat tango de brandstof in de aanbieding doet vanwege 10 jarig bestaan
en dan houden ze vol dat ze maar 5 cent p/liter winst hebben ja jagroet michel
21 november 2010 om 16:53 #17654387Is da nie echt dan……:o
:jerry
Mja het gaat me niet om zin krijgen hoor, iedereen moet lekker doen wat ie zelf wil maar ik trap niet in die onzin.
En nee ik geloof niet alles wat ik op TV zie maar dat al die benzine uit een depot komt wist ik al langer.
Mijn Kadett en mijn Astra lopen beiden net zo goed op Tango als op Shell bezine. Het enige wat ik merk is dat de mengsmering van Bp anders is als bij de Shell want daar loopt onze snorfiets 3 km harder op, maar dat zijn allebei a merken. Verbruik maakt niks uit dus waarom zou ik dan mee betalen..? Mja goed kan natuurlijk niet voor een andere spreken.
21 november 2010 om 16:57 #17654388Volgens Radar zouden ook de speciale benzines niet zuiniger of schoner zijn.
Mijn ervaring is dat ik vroeger, op goedkope benzine, nooit zuiniger reed dan 1 op 10,8, vaak nog slechter.
Met BP Ultimate haal ik 1 op 11,8, soms zelfs zuiniger! Ik heb, retour Klazienaveen in 2008, zelfs 1 op 13,25 gehaald, iets wat ik nooit eerder gehaald heb.
Na een half jaar eens uitgerekend of het nou ook echt zuiniger was, ondanks de hogere prijs. En ik kwam uit op een paar honderdste cent per kilometer goedkoper aan brandstof. En dit in vergelijking met de witte pompbenzine die ik daarvoor tankte!
Zuiniger? Bij mij in ieder geval wel.
Schoner? Geen idee, maar daar heb ik een katalysator voor. :P21 november 2010 om 17:17 #17654389HAHA ja die geweldige HAN test.
Kom op zeg met een toledo uit het jaar 0.Ik zeg over doen met een moderne (downsize) motor.
fifth gear had een test gedaan met een modernere motor en daar uit kwam er wel een beter resultaat.
21 november 2010 om 17:31 #17654390AnoniemLid sinds:
1 January 1970ff heel wat anders
ik deed eerder meest bp tanken
(was eerder t dichst bij vorige woonplaats)
en dan vooral om de freebees:P
tot ik n x ging uitrekenen
hoeveel dat opleverdenagenoeg niets dus:o
was 0,3 ct /ltr dacht ik??
zelfs met de bedrijfswagen die ik toen had waarmee ik gemiddeld zo,n 200ltr in de week tankte
schoot dat niet op;) 60cent /week;)ben dus gestopt met het sparen van freebees
rocks shell zegels enz enzmeer mensen de zelfde ervaring
:hmmz21 november 2010 om 17:35 #17654391off topic
we reageren op topic wat al 7 maanden oud is
groet michel
21 november 2010 om 17:36 #17654392AnoniemLid sinds:
1 January 1970ja maar er is al niet veel over van de start topic dus we kunne rustig doorouwehoeren;)
21 november 2010 om 20:02 #17654393origineel gepost door mies&geri
off topicwe reageren op topic wat al 7 maanden oud is
groet michel
Herinnerde me dat we die discussie al eens gevoerd hadden nav wat er gisterenavond op kassa onderzocht was, zodoende.
21 november 2010 om 22:09 #17654394ik merk wel gedegelijk verschil met normale benzine en shell vpower hoor.. ik tank heel soms tussendoor een keer vpower om de motor weer wat schoner te maken.. voor de rest tank ik bij de esso bij ons om de hoek omdat die een van de goedkoopste is in de buurt en ik korting krijg via een united consumerskaart
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.