Bekleding raamslijl laat los

Forumindex Forums Modellen Grandland X Bekleding raamslijl laat los

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur
    Hvl
    Deelnemer

De bekleding van mijn raamstijl voor (links en rechts) laat los. Heeft iemand een idee hoe ik dit gemakkelijk en goed kan oplossen? Hij heeft het ook bij het andere portier.

jopsa
      Deelnemer

hallo.  Welk bouwjaar ?

Floki
        Deelnemer

@Hvl :

@Wappie1 / Jopsa, vergat nog even aan te geven dat het bouwjaar voor hem érg belangrijk is om te weten. Voor elk bouwjaar heeft hij namelijk een specifieke oplossing.

Hvl
          Deelnemer

Top, ik wacht rustig af.

Floki
            Deelnemer

@Hvl sorry, voorgaand bericht was niet echt netjes van mij. Jopsa of bij velen beter bekend / genoemd wordende als @Wappie1, heeft vele honderden berichten gepost waarin hij de Grandland en het merk Opel afzeikt.

Verstand van het bedienen van moderne auto’s had / heeft hij echter niet, want in het verleden zijn dingen die hij als defect of moeilijk beschouwde, door andere mensen op het forum aan hem uitgelegd. Hij kan het allemaal niet (meer) bevatten.

Hij verplaatst zich momenteel in een Chinees koekblikje van de Geely groep, maar kan het niet laten, ondanks het feit dat ‘ie al een jaar of 4 geen Grandland meer rijdt, linkjes te plaatsen van mensen die ontevreden zijn over hun auto.

Hvl
              Deelnemer

Ow haha. Dan reken ik maar nergens meer op.

Floki
                Deelnemer

Nee, idd. da’s hopeloos. Lees vooral eens wat recente onderwerpjes door en zie hoe hij niets anders doet dan afbraakberichten posten.

jopsa
                  Deelnemer

De GLX is hopeloos……..

Zowat het enige wat bij mij niet gebeurde was dat de bekleding losliet.    Vreemd dat Flookje alias Quandor dit nu wel gelooft.  Hij zoekt populariteit.

Ik vind dit een bagatel.  Was dat het probleem maar geweest met het GLX karretje, dan was het heel mooi geweest.

Net zoals Floki die nergens antwoord op geeft maar toch doet alsof hij de kennis heeft.  Straks antwoord hij onder zijn ander profieltje, het kleutertje.

Floki
                    Deelnemer

@Hvl : je kunt na de laatste paar berichten denk je eigen conclusie(s) wel trekken.
                      Lang geleden ontving ik een oud filmpje waarvan degene die het mij stuurde zeker wist dat dit kleine Jopsa was. Het verklaart iig veel…….

kleine Jopsa ?

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.