Bekeuringen

Forumindex Forums Modellen Astra Bekeuringen

• Dit onderwerp is leeg.
9 berichten aan het bekijken - 26 tot 34 (van in totaal 34)
  • Auteur
    asconahobbyist
    Deelnemer

pas weer eentje.
      39 km waar je 30 mocht,69 euro vanwege wegwerkzaamheden!
      Ja,er stonden inderdaad 2 gestreepte schildjes en er lagen wat omgedonderde hekken (waar waarschijnlijk een bord 30 op zat)
      Ik weet niet beter of je mocht er 50.
      Wel buiten proporties vindt ik,meteen 70 piek aftikken!

Astra_DLS
      Deelnemer

Waarschijnlijk binnenkort een boete van 150 wegens door rood rijden. Te laat gezien dat het geel was en net rood meegepakt. Is wel pas de 3e boete in 5 jaar tijd. 1x +7, 1x+15 (duitsland, niet betaald), 1x door rood.

Spoof

Ik afgelopen zaterdag…

Had bijna mijn mooie roze papiertje kunnen inleveren…
          Reed met 190 over de Locht in Kerkrade…(Je mag daar maar 50).
          Had een beetje zeik met mijn meisje en was flink over de zeik.
          Ben gestopt bij het tankstation op Heerlerbaan, net toen ik de tankslurf in het tankgat stopte stonden de blauwe mannetjes achter me…
          Zegt meneer de Agent: ‘Nou zeg.. jij zult wel vaak moeten tanken hé jong..!’
          Ik zeg: ‘Hoezo?’
          Agent: ‘Wij reden al 130 en nog schoot je weg… Niet echt verstandig van je.. Voor hetzelfde geld steekt er iemand over of zo’.
          Ik: ‘En nou dan? krijg ik een boete of zo?’
          Agent: ‘Laten we maar eens beginnen met de autopapieren..’

Daarna stond die een beetje om de Astra heen te dansen en vervolgens kreeg ik mijn papieren terug.
          Zegt die: ‘We houden het bij een strenge waarschuwing, je hebt duizendste geluk gehad dat we je snelheid niet hebben kunnen meten…’

Heb ik die kerel toch maar ff bedankt en nog een fijne dienst gewenst.. :puke

2000
          Moderator

190 waar je 50 mag? Van mij hadden ze de hele t#ring zooi in beslag mogen nemen, incl. auto, papieren, en desnoods je onderbroek ook nog…………..:fy1

arnoldsaadhoff

haha
              ze hebben mij vorige week aangehouden met mijn corsa
              omdat mijn stuur aan de verkeerde kant zit
              gingen ze kenteken na kijken maar ik kon wel mee met de corsa naar het bureau
              na 3 uur werd de corsa met kenteken weer vrijgegeven :O

benoben
              Deelnemer

origineel gepost door 2000
                190 waar je 50 mag? Van mij hadden ze de hele t#ring zooi in beslag mogen nemen, incl. auto, papieren, en desnoods je onderbroek ook nog…………..:fy1

vind ik ook :thumbdown

Astraman
                Deelnemer

Jah, kijk die zeikboetes, het is natuurlijk onze eigen schuld want het is 50, en 60 is geen 50. Daarnaast, als je met 60 geflitst bent, heb je wel degelijk 65 70 op de teller gehad dus dan reed je wel iets meer als iets te hard. Dus om daar nou over te gaan liggen gallen, staat even los van het feit of controle dan zinvol is en of ze niets beters te doen hebben maar je bent er zelf bij, ik ben ook geen heilige, trap graag het gras in maar ik zal er niet over klagen als ik gepakt word, eigen schuld.

Maar ehh 190 over een weg waar je 50 mag, das wel erg malloot hoor, sorry maar da vind ik echt niet kunnen en dan kan het me weinig bommen dat jij mot met je meissie had, leg dat eens uit aan degene, of de nabestaande van, die voor je de weg oprijdt omdat ie daar niemand zo snel bij zich verwacht. Ik denk dat je echt even bij jezelf te rade moet gaan, uitlaat klepje zoeken ofzo…maar er dan mee wegkomen en hier gaan liggen zeuren, ik had ze een bakkie koffie aangeboden, weet je hoeveel mazzel je hebt gehad?? Als hij gezeik met zijn meissie had, had je hem gehad. :vertag

TonSR

als je mot heb met je meissie,dan 190 waar 50 mag,kan je
                    beter ff uitstappen,timmer ff met je vuisten tegen een muurtje
                    met een beetje geluk 6 weken gips,,,,altijd beter dan iemand
                    dood rijden.
                    vgr tonsr

kaneelschep
                    Deelnemer

Hahaha.. Het zijn ook altijd dezelfde soort posts en reakties bij dit soort topics..

9 berichten aan het bekijken - 26 tot 34 (van in totaal 34)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.