Forumindex › Forums › Modellen › Vectra, Signum › bekeuring aanvechten
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
23 maart 2010 om 11:43 #17645444
hoe zeg je dat?? eigen schuld dikke bult?
23 maart 2010 om 11:44 #17645445dat is stef . . . maar ik vind dan wel dat oom agent het exact moet aantonen.
23 maart 2010 om 11:45 #17645446Ik doelde op de topic starter :), ik zou in het geval van leEric het gewoon aanvechten..
23 maart 2010 om 12:27 #17645447origineel gepost door stefan m.
ik zou in het geval van leEric het gewoon aanvechten..Zonde van mn energie, en zinloos, bromsnor telt voor twee.
23 maart 2010 om 18:41 #17645448Ze schrijven alleen maar boetes uit en voor elk klein dingetje:swear! Moet er eens ingebroken worden bij je thuis ofzo??? Of je brommer gestolen of je tuinmeubels uit het tuinhuisje weg! Dan zie je ze niet en moet je t via internet melden! Of je nichtje bedreigd worden door marokanen enzo! Belachelijk gewoon! Maar nee als je 4 km te hard rijdt! Hopla 38 euro! Waardeloos heel het justitie en overheid gebeuren hier! Heb er geen goed woord voor over voor al die …lui! Als je naar alberto stegeman kijkt of peter r de vries op sbs6 dan zie je hoe waardeloos heel die rattenbende is! Wegmisbruikers! Je zou toch uit hun auto trappen…… die mafketels met hun stomme gele armbandje aan van peace vrede…, en dan van: ja meneer we zitten al poosje achter u aan en…………….:fy1 ze jagen je gewoon op enzo! Ze moeten boeven, verkrachters,moordenaars,drugsdealers,frauddeurs,inbrekers,pedofielen enzo die moeten ze pakken! Maar nee hoor de hardwerkende man moet betalen! Nee waardeloos heel het beleid hier! En zo corrupt als wat! En dan hebben die klojo’s geen bewijs voor lui zoals Joran van der sloot om op te pakken!! Duidelijker kan toch niet als toen op tv!???? Dit is nederland!!!! Ze willen alleen verkeers boetes en parkeer boetes om de kas te spekken! Wegwerkzaamheden ze staan er!!! Maar verder heb je niks aan ze! Ze rijden zelf te hard met hun camera auto.s enzo, kijk maar naar de uitzendingen van peter r de vries!! Ze verkrachten en vermoorden een 12 jarig meisje in dordtdrecht! Is ook gewoon een smeris! en ga zo maar door! Nee Heb er echt geen goed woord voor over!!:argue Het is gewoon stront voor me!:puke.
23 maart 2010 om 18:44 #17645449Zo dat lucht effe op!!:agent
23 maart 2010 om 19:14 #17645450ik ben het met de laatste preker helemaal eens .
LEVE KOOS SPEE:thumbdown deze maloot heeft nu voorgesteld om iedere automobilist een opfris cursus van een dag te laten doen, er moeten bij het CBR nog een paar zakken gevuld worden .vraagje wie betaald die cursus en die dag ????????????????????? MAF KEES SORRY KOOS
laten ze hun werk in gouda doen en zien dat ze die brand stichters te pakken krijgen lijkt mij al een veel te grote opgave voor onze blauw pet eikels ..
de helden liepen in Hoofddorp met z,n vieren te wandelen in een gebied voor voetgangers net voor dirk van de broek fietsen stallin/rekken fietst en een klein jochie jaar of 10 het voetgangers gedeelte nou nou de helden gingen schrijven.
maar s,avonds als er bij ons in de speeltuin troep verhandeld word zie je ze niet.
23 maart 2010 om 23:00 #17645451Ja, en als jullie Vectra’s gejat zijn staan jullie als eerste bij hen op de stoep toch?
24 maart 2010 om 07:52 #17645452Een stelletje Pannekoeken zijn het, allemaal !!
Een tijdje geleden.. op een metrostation in A’dam Zuidoost: 2 broekies die net hun opleiding voltooid hadden en voor het eerst ( of tweedst ! ) de straat op moest willen de trap van het metrostation aflopen…. staat er een groepje ‘gekleurde’ jongeren ( wat verwacht je anders in Zuidoost ) beneden aan de trap te hangen. Hoor ik die 2 smerissen tegen elkaar zeggen: ‘Durf jij hier naar beneden??’
Zegt de ander:’ aan de andere kant van het station zit ook een uitgang, gaan we daar wel heen!’:wtf:wtf:wtf:wtf:wtf:wtf:wtf:wtf:wtf:wtf:wtf:wtf
KOM OP MAN !!! JE ZIT BIJ DE POLITIE !!!! JE KRIJGT TOCH WEL EEN CURSUS “LAAT NIET OVER JE HEEN LOPEN !!!!!!!!!!” WAAR IS JE ZELF RESPECT !!!!!!!!!?????????????!!!!!!!!!
Meer ga ik er ook niet over zeggen…………………………………………………………………………………………………
24 maart 2010 om 08:01 #17645453hahaha en kan lopen ze toch wel met een wapen stok, pepperspray en een Walther P5 aan hun broek.
als ze dan nog niet durven had je beter een ander beroep kunnen kiezen.Maar inderdaad. Een kind van 10 bekeuren is veel makkelijker.
of gewoon een parkeerplaats blokkeren met een busje met draaiende motor. En als je vraagt of je er even langs mag en ze het busje verzetten, gewoon glashard weigeren. Want dan moest hij wel de moeite doen om een plek naar links te verschuiven :swear.
24 maart 2010 om 10:01 #17645454Ach, politieagenten zijn soms net mensen. Er zitten hele schappelijke tussen, en er zitten helaas ook klo***akken tussen.
Ik heb gelukkig nog nooit problemen gehad, wel een keer een bekeuring voor 128 waar 120 mocht.
En ook een op een plek waar ik op dat moment onmogelijk kon zijn geweest: bleek men het kenteken fout te hebben overgenomen. Kon ik verscheuren.
Maar na 4 inbraken en 3 pogingen daartoe heb ik de politie ervaren als prima gasten. Misschien had ik gewoon mazzel met ze.:hmmz24 maart 2010 om 18:19 #17645455origineel gepost door fast cow
heeft iemand hier ervaring mee, ik heb met de vrachtwagen 23 km tehard gereden. 93 waar je 70 mag, na corretie 90. ik ben geflits op de n361 lauwersseewei. nu weet ik niet of dit een paal of zo’n mobile controle was, kom er oon niet dagelijks:sleeping wat kan ik nu het beste doen?Haha, ja daar staan ze altijd… is een mobiele geweest. Ik ken het stukje weg maar al te goed. Ben er laatst gelaserd met 180 waar je 100 mag, gelukkig zei m’n lasershield piep :P ;)
Maar, het zijn zogenaamde oversteekpunten waar ze de snelheid van 100 naar 70 reduceren. Maar dit over het hooft zien lijkt me onmogelijk, misschien met andere dingen bezig geweest?
Maar daar heb je niks aan, en aan aanvechten denk ik ook niet.
24 maart 2010 om 19:50 #17645456ik denk dat dit van die “oeps” momentjes zijn… wel kut om zo geld weg tebrengen.
24 maart 2010 om 20:17 #17645457origineel gepost door tmug
origineel gepost door fast cow
heeft iemand hier ervaring mee, ik heb met de vrachtwagen 23 km tehard gereden. 93 waar je 70 mag, na corretie 90. ik ben geflits op de n361 lauwersseewei. nu weet ik niet of dit een paal of zo’n mobile controle was, kom er oon niet dagelijks:sleeping wat kan ik nu het beste doen?Haha, ja daar staan ze altijd… is een mobiele geweest. Ik ken het stukje weg maar al te goed. Ben er laatst gelaserd met 180 waar je 100 mag, gelukkig zei m’n lasershield piep :P ;)
Maar, het zijn zogenaamde oversteekpunten waar ze de snelheid van 100 naar 70 reduceren. Maar dit over het hooft zien lijkt me onmogelijk, misschien met andere dingen bezig geweest?
Maar daar heb je niks aan, en aan aanvechten denk ik ook niet.
datd dus typisch geval van Jammer dan maatje … betalen en laten voor wat het is .. (het is zuur maar je hebt het zelf gedaan)
24 maart 2010 om 22:28 #17645458Ze hebben inderdaad voor elk dingetje/overtredinkje wel een boete zowel in het verkeer als op straat enz. Is misschien niet zo heel erg, maar waarom zulke hoge boetes, daar maak je mensen boos mee.
In sommige gevallen is het noodzaak omdat mensen anders niet luisteren, maar voor die kleine dingetjes waar geen gevaar voor jezelf of anderen aanwezig is, zulke boetes moeten gewoon lager of gewoon weg ermee.25 maart 2010 om 08:33 #17645459Jammer Fastcow,
tenminste doe je je naam wel eer aan dus dat scheelt :jerry
26 maart 2010 om 13:24 #17645460Ach je moet maar zo denken het kan altijd erger.
Wees maar blij dat je niet door de pitstraat bent gereden.:D
Bron: rtlgp.nl
De boetepot van de FIA is na één dag met 10.200 euro al flink gevuld. Vitaly Petrov, Bruno Senna en Adrian Sutil werden tijdens de vrije trainingen van de Australische Grand Prix gesnapt wegens te hard rijden in de pitstraat.
Euro’s
Sutil werd als laatste van de drie op de bon geslingerd. De Duitser van Force India reed 67,8 km/u waar 60 km/u is toegestaan. Het kostte hem 1600 euro. Datzelfde bedrag moest Bruno Senna (HRT) neertellen toen hij in de eerste sessie 7,7 km/u te hard reed.Petrov
Petrov werd het hardst geraakt in de portemonnee. De Rus van Renault dacht kennelijk dat in de pitstraat een maximumsnelheid van 100 km/u gold, want Petrov raaste met 94,6 km/u door de pitlane, liefst 34,6 km/u te hard. De boete bedroeg 7000 euro.3 april 2010 om 02:20 #17645461Voor de topicstarter. Ga maar eens vragen naar de foto en het eijkrapport van de flitskast van die dag.
Als het een vaste was moeten deze geijkt worden net zo goed als je vrachtwagen moet eijken (mits hij niet via de wegdelen reageert)
Mobiele flits, aanvechten ook weer vragen om een eijkrapport. Hun systeem moet wel goed ingesteld staan. Dat moeten ze kunnen aantonen. Radar heeft n.l. als eigenschap dat de waarde niet helemaal klopt als het toevallig hard waaide. Altijd doen. Word het te veel werk voor ze betaal je niets. Als ze anderes corrigeren tja misschien ben je dan goedkoper uit.Verder ben eens bekeurd voor bellen (ook pech altijd handfreeoortje bij, had ik net die dag laten vallen en was er iemand op gaan staan.) Maar geen gordel om en ik reed ook nog een klein beetje te hard. Dus ik denk shit kassa. Maargoed ik stap niet kwaadwillig uit. Blijkt het een heel geschikte peer te zijn heb nog even een praatje gemaakt. waarschuwing gekregen voor de snelheid en de gordel. Leg die man ook uit, ik zei ik moet in centrum eindhoven 20 keer stoppen dan ga ik toch geen gordel om doen steeds. (bedoel taxi chauffeurs doen het ook niet graag.) Hij zo maar telefoneren pak ik je wel op (€150). Hij vond het wel gewoon belangrijk omdat mensen nogal veel niet opletten als ze bellen.
Ook vertelde deze beste man dat hij (dus dat is nog steeds!) zijn quota moest halen net als iedereen. SCHANDE zei ik. Vond hij zelf ook maar hij heeft er ook niet voor gekozen. Tja wat moet je dan he.
Komt er dus nog steeds op neer dat wij dmv boetes een quota moeten vullen voor de staat. Is toch belachelijk >.<;
Over dat inhalen. Hoe moet je anders inhalen met 1km verschil? Lekker leuk als je tegenliggers kan krijgen. Zowiso al had je 60 te hard gereden hij zal een gem moeten rekenen en van 0 naar 60 en te hard en terug naar 0 te hard is bij mij nog steeds gem 30 te hard en niet 60. Ook moet die gast wel kunnen aantonen dat hij evenredig achter je aan heeft gereden qua afstand. Anders is zijn meting ongeldig.
Maarja woute, is net als zoveel in nederland. Het zijn de rotte appels die het voor de andere verpesten.
3 april 2010 om 05:20 #17645462Als je geflitst of gelaserd wordt hang je op de gemeten snelheid. Punt.
Bij een videowagen doen ze meestal, niet altijd, een trajectsnelheid, dus een gemiddelde. Kan een hoop kilometers, en geld(!), schelen.3 april 2010 om 07:21 #17645463ik vind de ergste straf altijd dat ik het moet ”overmaken”:P
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.