Forumindex › Forums › Modellen › Kadett › behoorlijk snelle e-kadett
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
17 december 2013 om 20:25 #18198870
ja want de ene is wit en de andere grijs zie ik net ;)
17 december 2013 om 20:41 #18198871Dit is de daily kadett van martin rommlau
Alias WKT (weise kadett turbo)
Veel op dragrace events Te vinden in dld17 december 2013 om 21:21 #18198872Gasten rijden dus ook F28 met een LANGE overbrenging!! Dat is echt kickass!! Heb je op zo’n vermogen ook gewoon echt nodig, anders ben je alleen maar aan het gummen en sta je verder nog zowat stil…
17 december 2013 om 21:22 #18198873AnoniemLid sinds:
1 January 1970zekers wel gaaf :thumb
17 december 2013 om 21:34 #18198874Wel lijp als je dit voor mekaar krijgt en overkomt bij 900pk en 8900 toeren op de autobahn:
17 december 2013 om 21:36 #18198875zoooo wil die motorkap wel eens zien
20 december 2013 om 23:04 #18198876Wanne gek zeg blok dwars doormidden :shock: :shock: mega vette sleeper die kadett :thumb :wub :wub
23 december 2013 om 15:28 #18198877@GTS2.2DTI wrote:
Sodeknetters, 300 in zo’n koekblik :shock: :thumb
Op youtube staat een filmpje over een Corsa-A met twee Calibra turbo motoren.
Eentje voor, en eentje achterin = 4×4.
Elk heeft 350 pk x 2 = 700 pk!!
Loopt ongeveer 360 km/h, gozert heeft al 320 km/h gereden.
Is een Duitser maar de Corsa staat op Engels kenteken.
En dat heeft zijn reden nietwaar?
De politie houd de Corsa geregeld? staande, vanwege de SOUND.
Maar doet voorlopig niets.:jerry :jerry
23 december 2013 om 17:23 #18198878@jethro wrote:
@GTS2.2DTI wrote:
Sodeknetters, 300 in zo’n koekblik :shock: :thumb
Op youtube staat een filmpje over een Corsa-A met twee Calibra turbo motoren.
Eentje voor, en eentje achterin = 4×4.
Elk heeft 350 pk x 2 = 700 pk!!
Loopt ongeveer 360 km/h, gozert heeft al 320 km/h gereden.
Is een Duitser maar de Corsa staat op Engels kenteken.
En dat heeft zijn reden nietwaar?
De politie houd de Corsa geregeld? staande, vanwege de SOUND.
Maar doet voorlopig niets.:jerry :jerry
das boost beast en die is al heel oud!
en zo snel vind ik dat ding niet eens…. veel te zwaar!!en de reden waarom dat die op engels kenteken staat is omdat het een samenwerking was tussen regal in engeland en eds hier in duitsland.
maar omdat hij in engeland gebouwd is uiteindelijk en daar alles op kenteken te krijgen is heeft hij een engels kenteken.
23 december 2013 om 20:23 #18198879Leipe gast…
Maar wel respect voor de film stonden wel dikke opels op het eindeZoiets moet je testen op een vliegveld
24 december 2013 om 22:18 #18198880Kickuh kadett !!! komt goed van ze plek af, mooie topsnelheid ook :thumb :thumb :thumb :thumb :thumb
24 december 2013 om 22:39 #18198881@nova…. wrote:
Zoiets moet je testen op een vliegveld
Met een paar vleugeltjes komtie ook wel los ook!
Verbaast me sowieso dat een Kadett met 300 per uur niet al opstijgt, maar goed, het waren in die tijd ook zo ongeveer de meest aerodynamische auto’s heh. Maar bedenk je dat bij die snelheid de lucht zowat stroop wordt en met een kracht langs die auto gaat waar je u tegen zegt! Ben zelf wel eens een ventilatieroostertje (die driehoekige) kwijt geraakt op de snelweg toen ik een Hondaatje achterna ging en de 200 passeerde. Ineens een harde PLOF gevolgd door een enorme suis, schrok me helemaal rot!!
Dan die kieren rond de deuren, dat rubber wordt helemaal naar binnen geblazen bij dat soort snelheden, is echt zo gigantisch link wat hij daar doet!!
26 december 2013 om 19:03 #18198882Vindt het echt een supergaaf project, mede omdat hij nog zo mooi standaard lijkt.
Kan je mooi supercars mee plagen haha.29 december 2013 om 08:10 #18198883Blok voorin en blok achterin, wou ik toen ik mijn kadett bouwde ook gaan doen.
Maar werd mij toen door de duitse TUV, en door het RDW verteld dat ik dat onmogelijk op kenteken zou krijgen.
Nou ben ik dus in de verkeerde tijd daar mee aangekomen, want had ik een jaar of drie gewacht, was het allemaal geen probleem geweest.
En vinci, die kapjes ben ik al meer verloren boven de 160.
Alleen hoor je dat verschil bij mij niet.Groeten.
29 december 2013 om 08:54 #18198884Heb je het van binnen dicht gemaakt dan? Bij mij was het enorme herrie (suisen) gelijk, en de knal van het loslaten alleen al was behoorlijk hard. Denk ook wel dat ik ze nog een keer beter vast ga maken, met bijvoorbeeld wat lacing cord van Multicomp, dat is bijna net zo sterk als staal draad en verder net een soort dun electra draad, en het is zwart en erg goedkoop. Wij gebruiken het veel op werk om dingen die ergens bij horen er aan vast te maken dat het nog wel kan bewegen, zoals dekseltjes van batterijvakken en zo…
http://nl.farnell.com/pro-power/81400000/lacing-cord-0-9mm-25m-black/dp/3058669″ onclick=”window.open(this.href);return false;
29 december 2013 om 09:36 #18198885@Vinci wrote:
@nova…. wrote:
Zoiets moet je testen op een vliegveld
Met een paar vleugeltjes komtie ook wel los ook!
Verbaast me sowieso dat een Kadett met 300 per uur niet al opstijgt, maar goed, het waren in die tijd ook zo ongeveer de meest aerodynamische auto’s heh. Maar bedenk je dat bij die snelheid de lucht zowat stroop wordt en met een kracht langs die auto gaat waar je u tegen zegt! Ben zelf wel eens een ventilatieroostertje (die driehoekige) kwijt geraakt op de snelweg toen ik een Hondaatje achterna ging en de 200 passeerde. Ineens een harde PLOF gevolgd door een enorme suis, schrok me helemaal rot!!
Dan die kieren rond de deuren, dat rubber wordt helemaal naar binnen geblazen bij dat soort snelheden, is echt zo gigantisch link wat hij daar doet!!
Ok dat klopt maar zonder rolkooi is dit vragen om moeilijkheden..alle respect voor de kadet en de 300km/h maar zoiets kan nooit niet goed blijven gaan ;)
29 december 2013 om 11:02 #18198886Ja, zat ik ook gelijk al naar te kijken, maar daarom juist. Als dat ding opstijgt, en dat gebeurt al snel met een hobbel in de weg en die snelheid dan vliegt die auto helemaal aan stukken bij de landing. Zelfs met kooi mag je dan bidden dat je het overleeft…
29 december 2013 om 14:56 #18198887Mopje ruitenkit doet wonderen.
groeten.
10 juni 2014 om 07:50 #18198888[youtube:16sd4ll4]http://www.youtube.com/watch?v=3CFWMEQVrQE[/youtube:16sd4ll4]
22 juli 2014 om 21:51 #18198889Blijft leuk…
http://www.skoften.net/video/opel_kadett_vernedert_supercars” onclick=”window.open(this.href);return false;
22 juli 2014 om 22:10 #18198890Enne een keer geen c20xe tjes dr in…
22 juli 2014 om 22:16 #18198891Nou, dit keer dan een van top tot teen getunede en verstevigde motor. Is geen spijker meer origineel aan. Zit toch een partij noeste arbeid en ervaring in verwerkt waar je U met de grote U tegen zegt. Om over het kostenplaatje nog maar te zwijgen, das geen blokkie van een duuzendje of twee, meer eerder tien. misschien wel twintig.
23 juli 2014 om 08:58 #18198892@Vinci wrote:
[youtube:2hy0tfi0]http://www.youtube.com/watch?v=3CFWMEQVrQE[/youtube:2hy0tfi0]
Zelfde filmpje maar vanuit een andere hoek, Kadett neemt het daarna op tegen 9ff Porsche 997 Turbo S .
https://www.youtube.com/watch?v=Lw17biHMfVI&list=WL&index=5919 augustus 2014 om 22:09 #18198893@corsaracer wrote:
y
das boost beast en die is al heel oud!
en zo snel vind ik dat ding niet eens…. veel te zwaar!!en de reden waarom dat die op engels kenteken staat is omdat het een samenwerking was tussen regal in engeland en eds hier in duitsland.
maar omdat hij in engeland gebouwd is uiteindelijk en daar alles op kenteken te krijgen is heeft hij een engels kenteken.[/quote]
Ja maar ziet er wel leuk uit ik heb hem zien sprinten in Lockau in 2003 dacht ik iedereen ging toen uit ze dak op de tribune :wors
8 september 2014 om 15:17 #18198894dacht dat mijn kadettje wel rap was maar dit slaat echt alles haha wat een machine
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.