Beetje pech/banden vraag

Forumindex Forums Modellen Manta Beetje pech/banden vraag

• Dit onderwerp is leeg.
9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur
    MOOK
    Deelnemer

Rij ik vandaag in Hoek van Holland, was een stukje aan het toeren en zocht een AH. Rijd ik rustig en naar rechts kijkend, zoekende naar een AH, zie ik een vluchtheuvel niet, bam, voorwiel erop, bam, achterwiel erop. Echt een klap, ik schrok me de tering. Wagen stil gezet en meteen kijken natuurlijk. Voorband lek. Zat een gat in. Ik reed denk ik iets van 30 ofzo, misschien iets harder, rakelings langs een verkeersbord. Zoals het er nu uit ziet is de velg niet beschadigd, wel de lak, maar dat valt nog mee. Band voor kapot, achter een bobbel erin. Dus zal het hele setje moeten vervangen. Beetje jammer weer, maar het had erger gekund.

Maar, nu zit ik op http://www.autobandenmarkt.nl te kijken en zie van alles. Ik wil het liefst weer met velgrand bescherming. Welke banden zijn aanraders en betaalbaar??

postbusmanta
      Deelnemer

Fulda.

Betaalbare middenmoot-band.

MOOK
        Deelnemer

En Nankang?

postbusmanta
          Deelnemer

Heb ik geen ervaring mee.

Christian-tsx
            Deelnemer

toevallig heb ik het 1 en ander nagezocht over nieuwe banden. ik moet namelijk nieuwe hebben voor mijn kadett.
              nankang schijnt niet zo best te zijn, net als federal.

ik zocht een redelijk goede band voor normaal geld en kwam uit bij hankook en kumho.
              ik heb uitendelijk gekozen voor hankook en die komen er donderdag op.

op internet zijn al die merken wel goed vergeleken, en zijn veel tests gedaan. beetje zoeken en je weet al veel meer.

ik had nu trouwens pirelli’s, opzich een mooie band maar slijt als de ziekte :hmmz hoorde van het autobedrijf dat ze daar ook wel bekend om staan.

Nielz83

Check anders http://www.wheelpoint.nl, ben ik afgelopen weekend nog geweest…

:thumbup

knoll
                Deelnemer

kuhmo zijn goeie banden maar ik zou ze persoonlijk niet meer steken want kruipen zeer graag steentjes in of deraan plakken en je wagen kan wel eens beschadigd geraken van steenslag bij sportiever rijden

Tomvt

toyo proxes t1r :wors

cruez
                    Deelnemer

ik heb bridgestones, zeer tevreden van!

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.