Bedrijfstemperatuur Z18XE – Gratis en Perfect gerepareerd! –

Forumindex Forums Techniek 1,8 liter motoren Bedrijfstemperatuur Z18XE – Gratis en Perfect gerepareerd! –

• Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 26 tot 31 (van in totaal 31)
  • Auteur
    Sebazzz

Hebben jullie, behalve de temperatuur, ook raar of ander gedrag van de motor?

ReNeGade316

Heb enkele weken geleden ook de thermostaat laten vervangen, bedrijfstemperatuur loop nu wel weer hoger op maar blijft alsnog tijdens rijden tussen de 85 en 90 steken bij stationair of stadsgebruik loopt hij wel door naar 90 graden. Is dit normaal of is er een verkeerde thermostaat geplaatst?

Anoniem

Lekker hoor, ik heb vorige week ook kunnen profiteren van het winterplan, en mijn lekkende thermostaathuis is opnieuw gemonteerd. Gratis( á 325 euro).. Moest het wel eerst zelf ontdekken en foto’s maken. De eerder betaalde onderzoekskosten van 3 weken daarvoor, waarbij ze niets konden vinden heb ik netjes teruggestort gekregen..

red-bull

laatst ook een thermostaat vervangen bij een meriva z1.8xe omdat deze lekte , maar de nieuwe blijft ook net boven de 80 hangen en op snelweg op de 80 alleen file en warm weer komt deze bij de 90 in de buurt.

Dolby
            Deelnemer

@kijk dat noem ik nog eens service van de zaak. Helaas komt dit niet vaak meer voor. :thumb

@pixels66 wrote:

Lekker hoor, ik heb vorige week ook kunnen profiteren van het winterplan, en mijn lekkende thermostaathuis is opnieuw gemonteerd. Gratis( á 325 euro).. Moest het wel eerst zelf ontdekken en foto’s maken. De eerder betaalde onderzoekskosten van 3 weken daarvoor, waarbij ze niets konden vinden heb ik netjes teruggestort gekregen..

Anoniem

Nou service, het was een hoop discussie omdat ze zelf eerst niets konden vinden.. Toen zelf gezocht en aan moeten wijzen, en toen kwamen ze alsnog met een prijs, waarna ik ze weer op het winterplan moest wijzen.. Nee, het gaat daar allemaal niet van harte.. Inmiddels afscheid genomen van die dealergroep..

6 berichten aan het bekijken - 26 tot 31 (van in totaal 31)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.