Bedrading speakers

Forumindex Forums Modellen Tigra Bedrading speakers

• Dit onderwerp is leeg.
9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur
    Anoniem

Hee mensen,

Na al het gedoe van koelingsproblemen, vallende uitlaten, Nieuwe voorruit, en een volledig nieuwe koppelings-set is het nu tijd voor jawel, muziek in de auto.

De oude Sony radio die er nog in zat toen ik het katje kocht was oud en slecht behandeld dus heb ik een leuke nieuwe radio gekocht met USB en SD kaart ingang, CD met MP3 mogelijkheden etc. Alles werkt prima. Alleen nu deed de speaker het rechtsachter het al niet. De speakers achterin zijn twee prachtige blauwe pioneers. Nu kan ik wel speakers gaan wisselen (links met rechts) om te kijken of de bedrading wel goed is ja of nee, maar stel het IS de bedrading… … Vraag: Wat is de route die de draad aflegt van rechts achter (bij de achterbank) tot de connector voorin bij de radio?

wim-v6
      Deelnemer

achter de radio gaat ze naar rechts dan onder door de doorpel lijst om zo achterin bij de speaker te komen.

rechts voor in de deur gaat van de radio naar rechts om vervolgens bij de deurconnector uit te komen in de A-stijl.

zo gaat dat links dus ook.

Willem

Anoniem

Thanks Wim! Ik ga zo speaker wisselen en dan kijken of het de speaker of de bedrading is :) Fingers-crossed :)

Anoniem

by the way; wat is de ‘ doorpel lijst ‘?

wim-v6
            Deelnemer

strip onder de deur IN de auto..

oftewel de strip die over de binnendorpel loopt.

Ik zal je gelijk een TIP geven, begin niet overal een nieuwe TOPIC voor, maar maak een ALGEMEEN topic van je auto, en als je een NIEUWE vraag plaatst verander je de TITEL van je topic gewoon, anders word het zon rommelig geheel..

Willem

Anoniem

Thanks Willem, ik ga er mee aan de slag en zal op het forum er op letten volgende keer :) !! :wors

wim-v6
                Deelnemer

Succes.

Willem

Anoniem

Yes mensen! (en Wim ;-)),

Achter de speaker (geen idee hoe ze het erin gekregen hebben trouwens..) zat een kroonsteentje en jawel, de draadjes zijn eruit geschoten blijkbaar. Ik ga ze zo vastdraaien en dan heb ik vast wel weer geluid! :)

Update: Het geluid doet het :) Nu alleen aan de voorzijde van de auto nog speakers inbouwen :)

Devil eye

Succes sebbey met de speakers voor in te bouwen heb ik net gedaan maar komt alleen een raar geluidje mee, lijkt net of dat geluid met de toeren meegaat :S:S
                      Maar succes
                      Gr

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.