bedrading composet astra g

Forumindex Forums Overige I.C.E. en navigatie bedrading composet astra g

• Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    astrablok

beste mensen, ik heb al gezocht naar het probleem op het forum maar heb het nog niet echt kunnen vinden:

Hoe krijg ik het beste de bedrading van mn composet die ik in mn astra g uit 2000 3-deurs ga inbouwen doorgevoerd ?

het gaat om een composet met in totaal 2 filters 2 tweeters en 2 speakers.(JBL C608gti)
      De tweeters komen gewoon op de plek van de origineles, dus recht achter de binnenspiegel en de speakers uiteraard onderin de voordeuren.
      De filters wou ik denk ergens boven de pendalen en achter de dashboard kastje kwijt.

Ik zit met name met het probleem dat ik dus per kant 2 (eigenlijk 4) draden vanaf mn deur naar de auto moet zien te krijgen en de enigste mogelijkheid is denk ik via de stekker en het rubber, waar al bijna geen ruimte in zit voor 1 draad laat staan voor 2.

Zijn er mensen met ervaring tips en/of goede ideeen?

djtobias
      Deelnemer

heb zelf de filters in mijn deuren zitten

de draden van de woofer op het filter geplaatst en vanaf het filter door naar woofer en tweeter

astrablok

@djtobias wrote:

heb zelf de filters in mijn deuren zitten

de draden van de woofer op het filter geplaatst en vanaf het filter door naar woofer en tweeter

ok, dus door je stekker loopt dus alleen de plus en de mindraad vanaf je versterker naar je filter ?
          Heb je deze gewoon doorgeboord door gaten die niet in gebruik waren ? ik wil namelijk zelf dikkere bedrading voor de composet aanleggen.
          en is er genoeg ruimte in de deur voor het filter zonder aanpassingen?

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.