Bedrading Angel Eyes

Forumindex Forums Modellen Corsa Bedrading Angel Eyes

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Db050
    Deelnemer

Ik heb vandaag dus een goedkoop setje angel eyes op de kop kunnen tikken. Ze zijn van Sonar en zien er goed uit na de poetsbeurt nu blijf ik alleen struikelen over 2 rode en 2 zwarte draden die uit de onderkant van de lamp komen is er iemand met dezelfde lampen die me kan vertellen waar die draden heen horen te gaan?

MarkVectra93
      Deelnemer

Zover ik weet is dit je stadslicht…en dit is voor die ringen van de angeleyes

corsa14slow
        Deelnemer

zoals MarkVectra93 al zei; ringen rondom de dimlicht, deze aansluiten op de stadsverlichting.

Stefan95

Ik heb exact dezelfde lampen.

Ja hebt 2 rode 2 zwarte.

Je moet de 2 rode bijelkaar doen en bij de normale stadverlichting aansluiten en de 2 zwarte ook. Je moet even kijken welke de plus en de min is. dat durf ik zo niet te zeggen.

bart-gsi
            Deelnemer

@Stefan95 wrote:

Ik heb exact dezelfde lampen.

Ja hebt 2 rode 2 zwarte.

Je moet de 2 rode bijelkaar doen en bij de normale stadverlichting aansluiten en de 2 zwarte ook. Je moet even kijken welke de plus en de min is. dat durf ik zo niet te zeggen.

een 12v LED lampje ( of een led met een weerstand) in de stekker van de stadsverlichting steken.. als je die verkeerd aansluit werkt die niet dus kun je snel de + vinden..

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.