bedieningsknoppen en koplampen

Forumindex Forums Modellen Corsa bedieningsknoppen en koplampen

• Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    DennisOpel
    Deelnemer

Hallo mensen,

Ik heb eigenlijk 2 vragen. Ik kwam er vandaag achter dat een knoppen combinatie niet samen gaat. Voor de duidelijkheid heb ik er even twee foto’s bij geplaatst. Als ik de knop aanzet om “luchtcirculatie in de auto te houden” en de rechter draaiknop op bijvoorbeeld, de “lucht op het gezicht” zet, dan werkt dat. Maar zet ik de knop voor “luchtcirculatie in de auto te houden” aan en ik doe de rechter draaiknop op “lucht tegen de voorruit” dan springt het knopje van “luchtcirculatie in de auto te houden” weer uit. Iemand een idee wat het probleem is? Of is het geen probleem en is dit gewoon origineel.

Verder nog een vraag, wie weet of mijn standaard koplampen zogenaamde “reflector koplampen” zijn. En hoe kom ik hier zelf achter?

Het gaat om een Corsa C

Alvast bedankt!

midnight black
      Deelnemer

Je recirculatie werkt naar behoren: op de ontwasemstand gaat de klep van de recirculatie automatisch open.
        Een Corsa C heeft inderdaad koplampen met een reflector, dit is nog altijd het meest gangbaar, er bestaan ook koplampen met een lens.

wim-v6
        Deelnemer

Luchtcirkulatie houd de vochtige lucht in de auto, waardoor de ramen zoude blijven beslaan, vandaar dat deze stand er af gaat als je de ontwaseming van de voorruit inschakeld.

Dit was al zo bij de vectra-b en omega-b, alleen blijft bij deze wel het lampje ervan branden.

Het kan trouwens erger.
          Bij de Ford Focus bijvoorbeeld, daar wordt als je m op de voorruit ontwaseming zet de cirkulatie uitgezet en de Aircopomp ingeschakeld.
          Lampje airco gaat dan niet branden.

Hierdoor al 2x iemand bij mij gehad die kwam van, mijn koelvin gaat volgas draaien bij koude motor.
          Ik zo: draai je luchtregel knop eens 2 tikkies terug.

Hij zo, nu stopt ie.
          Ik zo, klopt, op de voorruit stand word re airco ingeschakeld.
          Hij, okeej, moet je ook maar weten.

Door WIM-V6, vanaf de teledinges
          let daarom niet te veel op SPELFOUTEN.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.