Forumindex › Forums › Overige › Meetings › Bedankt voor tien jaar Opelmeetng @ Stuivezand Zundert!!
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
10 juni 2012 om 22:03 #17249466
Beste allemaal,
Onze leden zijn een week geleden op de hoogte gebracht en vandaag onze bezoekers, daarom ook even een berichtje op dit forum om te voorkomen dat er spookverhalen de ronde gaan doen.
Vanwege het feit dat het steeds moeilijker wordt om omze meeting financieel rond te krijgen ( het vinden van bedrijven en sponsors wordt steeds moeilijker, zo niet onmogelijk) met daarnaast het dalende aantal leden waardoor de organisatie ook steeds stroever loopt, hebben wij als bestuur besloten dat onze tiende weekend meeting in Zundert de laatste zal zijn. Natuurlijk is dit geen makkelijke beslissing geweest, al helemaal niet na zoveel jaren, maar we moeten wel realistisch blijven, het zit er gewoon niet meer ín :cry :cry :cryGraag willen wij ook hier iedereen bedanken die aanwezig zijn geweest op een, meerdere of zelfs alle tien meetings, voor hun aanwezigheid gezelligheid plezier, gekkigheid en ga zo maar door. Wij kijken als bestuur terug op tien geslaagde evenementen, met nooit echt noemenswaardige problemen op een locatie waar eigenlijk zo goed als alles mocht. Uiteraard hebben Louis en het personeel van Stuivezand wat echt ALTIJD voor ons klaar stond hier ook een een super groot aandeel in geleverd, evenals de omwonenden met hun begrip, de gemeente Zundert, opelcentrum van Vliet, Opel Nederland, Politie Zundert, Kees Kusermans voor de hulp bij iets mindere weersomstandigheden, Buurtschap Raamberg voor de toiletten en de wagen bij de ingang, locale omroepen en kranten en natuurlijk onze sponsoren, anwezige bedrijven en de leden die ons altijd hebben geholpen tijdens dit weekend. Mochten we nogiemand vergeten zijn, dan ook dank!
Even voor de duidelijkheid, CTN gaat dus NIET stoppen!!!!
Nogmaals bedankt allemaal, jullie zullen ons zeker nog op andere meetings gaan zien, en wie weet wat de toekomst nog zal gaan brengen.
Raimond, Saskia, Niels, Wouter en Tom
bestuur Calibra Team Nederland11 juni 2012 om 12:53 #18035102Jammer dat jullie ermee stoppen. Ik vond afgelopen zondag erg gezellig :thumbup
11 juni 2012 om 16:03 #18035103heel jammer. Was erg gezellig !
11 juni 2012 om 19:44 #18035104ctn bedankt voor al die jaren mooie meetings
15 juni 2012 om 08:21 #18035105Ctn ook van ons uit bedankt voor de vele mooie jaren :thumbup
Zullen er nog vaak aan denken…. ook die keer dat ik over die barkrukken sprong,het litteken is een blijvende herrinnering :D :D
Werd toen ook heel goed opgevangen door het personeel… :thumbupTja Louis… is een mooie mens en daar kon je heel goed mee praten :wors
STUIVEZAND BEDANKT!
Nova…. & Stoeipoes.
15 juni 2012 om 08:25 #18035106Nova, was je er afgelopen keer ook?
Met welke auto was je er dan?15 juni 2012 om 15:48 #18035107@RISL wrote:
Nova, was je er afgelopen keer ook?
Met welke auto was je er dan?Waren er dit jaar niet helaas….
Wel vele jaren gekomen daar!.Grt
16 juni 2012 om 15:44 #18035108idd schitterende tijden gehad bij stuivezand.
geloof alles bij elkaar 7 jaar bij jullie geweest!
bedankt daarvoor!16 juni 2012 om 19:19 #18035109@nova…. wrote:
Zullen er nog vaak aan denken…. ook die keer dat ik over die barkrukken sprong,het litteken is een blijvende herrinnering :D :D
Werd toen ook heel goed opgevangen door het personeel… :thumbupIs dat niet in 2005 geweest want ik herinner me die circus act ook nog :mrgreen: Als dit er maar geen voorteken van is dat de schare Calibra liefhebbers steeds verder afneemt anders zullen we er iets aan moeten gaan doen :(
23 juni 2012 om 09:36 #18035110@InjectTheVenom wrote:
@nova…. wrote:
Werd toen ook heel goed opgevangen door het personeel… :thumbupIs dat niet in 2005 geweest want ik herinner me die circus act ook nog :mrgreen: Als dit er maar geen voorteken van is dat de schare Calibra liefhebbers steeds verder afneemt anders zullen we er iets aan moeten gaan doen :(
Zou goed kunnen willem.. herinner me nog iemand die laat in de nacht op me raam klopte en fotos stond te maken toen ik brak in de station lag. ;)
23 juni 2012 om 19:10 #18035111Arme arme Johnnie je maaginhoud kwam inderdaad naar buiten zetten :jerry
23 juni 2012 om 19:54 #18035112ik kan me ook nog een weekend treffen in zundert herrinneren stond ik bij opel team oost dat ik om half 9 s,avonds aan kwam en om half 10 konde ze mij al weg dragen naar mijn tent ik was toen al stront lazerus en kon niet meer lopen heel sporadisch komt er een bepaalde foto in eens opgedoken met een tekst in mijn gezicht :jerry :jerry
23 juni 2012 om 22:59 #18035113Wil die foto wel is zien :jerry
23 juni 2012 om 23:08 #18035114@InjectTheVenom wrote:
Arme arme Johnnie je maaginhoud kwam inderdaad naar buiten zetten :jerry
Idd ja willem…
Was wel een gezellig weekend :D :D24 juni 2012 om 15:08 #18035115 -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.