batterij vervangen sleutel astra G

Forumindex Forums Modellen Astra batterij vervangen sleutel astra G

  • Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 26 tot 31 (van in totaal 31)
  • Auteur
    Berichten
  • #17711096
    xladage
    Deelnemer
      Lid sinds:
      1 July 2008

      origineel gepost door PVB
      Als je de handleiding van je auto erop na leest moet je het volgende doen:
      1. Ontsteking in schakelen, het systeem bevindt zich gedurende 30sec in de synchroniseermodus.

      2. Toets open of dicht van de afstandsbediening die zich in het contactslot bevindt even indrukken.

      3. De uitgevoerde synchronisatie wordt door het eenmalig vergrendelen en ontgrendelen van de centrale vergrendeling bevestigd.

      1: check
      2: Ahhh, daar hebben we wortel van de discussie hier
      3: check!

      #17711097
      manac
        Lid sinds:
        7 October 2008

        Zo werkt het bij die van mij dus ook.
        1 knop in drukken en hij werkt weer !

        #17711098
        AstraLimburgDriver
          Lid sinds:
          12 May 2010

          Kan ook zeggen, zoek het jullie de volgende keer uit dan wordt en geen hulp meer aangeboden.
          Steeds die onzinnige discussies, waarom dit forum als jullie het toch beter weten????

          Als mensen hulp aanbieden, doen ze dit om mensen te helpen en niet om vervolgens steeds kut comentaar te krijgen. Als dit steeds gebeurd helpen dadelijk steeds minder mensen als gevolg dat iedereen hier met zijn vragen blijft zitten.

          Wees blij dat er mensen zijn die willen helpen hey.

          En als het bij mij met 2 knoppen pas werkt, dan geef ik dit hier aan dat het zo werkt klaar!!!
          En werkt het bij een ander met 1 knop nou proficiat maar ga dan niet de ander in het ongelijk stellen!!

          Dus let vervolgens allemaal beetje op hoe men reageert en doet tegen mensen die een helpende hand uitreiken (wie de schoen past trekt hem aan, en weet ook tegen welke personen ik het heb)

          Dus nogmaals beetje respect voor mensen die proberen te helpen en niet meteen zo doen

          #17711099
          manac
            Lid sinds:
            7 October 2008

            Als het bij anderen met 1 knop werkt, mag dat net zo goed getypt worden !
            Als iemand het daar niet mee eens is, mag dat ook getypt worden !

            Idd, het gaat erom dat we elkaar helpen…en dat gaat soms gepaard met discussies !

            #17711100
            ICE-iceberg
              Lid sinds:
              9 February 2009

              origineel gepost door man!ac
              Als het bij anderen met 1 knop werkt, mag dat net zo goed getypt worden !
              Als iemand het daar niet mee eens is, mag dat ook getypt worden !

              Idd, het gaat erom dat we elkaar helpen…en dat gaat soms gepaard met discussies !

              Precies!


              @AstraLimburgDriver
              : Volgens mij wil je zelf altijd gelijk hebben of niet? En het gaat er niet om of ik wel of niet bij een dealer werk, maar als het hier altijd werkt met 1 knopje of om en om, ga dan niet lopen ontkennen. Ik ga namelijk mensen geen valse informatie geven…

              #17711101
              RonaldH
                Lid sinds:
                30 June 2004

                ik heb ook een knopje:angel

                die ga ik ook gebruiken :jerry

              6 berichten aan het bekijken - 26 tot 31 (van in totaal 31)
              • Het onderwerp ‘batterij vervangen sleutel astra G’ is gesloten voor nieuwe reacties.