batterij sleutel vervangen

Forumindex Forums Modellen Astra batterij sleutel vervangen

• Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    AstraLimburgDriver

Hey allemaal

ik wil graag de batterij van de sleutel vervangen maar weet totaal niet hoe ik die open krijg dus dat kapje verwijder..

Wie o wie kan mij vertellen hoe de batterij te vervangen

bedankt

AsconaC20NE
      Deelnemer

wat voor een auto ?

Astra G?

aan de bovenkant waar het pinnetje zit zit een uitsparing. Daar even een fittingschroevendraaier tussen wrikken en de bovenkant met het pinnetje zelf er af trekken. dan heb je alleen de handzender nog in de hand en dan trek je de 2 helfden zo van elkaar

DeMeistah
        Deelnemer

kleine platte schroevendraaier er tussen, of ff naar het lokale winkeltje wat je in de buurt hebt wat sleutels etc kopieert :) helpen je vast wel verder

xladage
          Deelnemer

even zoeken: heb ik ook al een topic over gestart tijdje geleden

AstraLimburgDriver

[rquote=1876481&tid=143331&author=xladage]even zoeken: heb ik ook al een topic over gestart tijdje geleden[/rquote]

Of gewoon delen die topic :wtf

AstraLimburgDriver

Maar goed met de goede hulp van AsconaC20NE is het me gelukt de batterij te vervangen. Na het vervangen moest ik ff de sleutel weer opnieuw instellen met de auto want hij deed de auto wel weer open en dicht maar niet vergrendelen (als je 2x snel op de knop drukt) mensen weten wel wat ik bedoel met vergrendelen.

xladage
                Deelnemer

[rquote=1876753&tid=143331&author=AstraLimburgDriver][rquote=1876481&tid=143331&author=xladage]even zoeken: heb ik ook al een topic over gestart tijdje geleden[/rquote]

Of gewoon delen die topic :wtf[/rquote]

Hmmm… ik heb niet al mijn topics zomaar voorhanden hoor… niet dat ik hem niet zelf wil zoeken, maar dat kan je toch zelf ook doen? Het was gewoon een hint dat er meer over te vinden is…

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.