bastuck uitlaat past niet lekker

Forumindex Forums Modellen Calibra bastuck uitlaat past niet lekker

• Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    drakos
    Deelnemer

heb voor mijn calli een complete bastuck 63mm uitlaat gekocht,

probleem is alleen dat ik hem er niet onder gemanoeuvreerd krijg. hoe ik hem ook draai of hoever ik hem ook in elkaar steek,
      of hij hangt te laag of zit klem tegen de bodem, een tussenweg dat ie ergens tegenaan rammelt is me nog nieteens gelukt :hmmz

heeft hier nog iemand zo’n uitlaat en e.v. foto’s ervan hoe het gemonteerd zit?

-als ik de stand van de tussendemper weet kom ik al eind verder denk…..hangt deze “waterpas” of b.v schuin eronder
      -hangt de uitlaat op de originele rubbers?…word het rubber boven de aandrijfas uberhaubt gebruikt aangezien dit een los beugeltje is op de uitlaat
      -is er wat aangepast om het beter passend te krijgen?

alle hulp is meegenomen :angel

gaat om deze uitlaat;

drakos
      Deelnemer

iemand?
        vandaag weer tijd bezig geweest maar krijg het niet passend zoals ik wil/verwacht had..
        heb m nu wel zo dat alles soort van past en vrijloopt maar moet dan iets langere rubbers hebben voor de tussendemper en deze hangt dan nog te laag naar mn zin (en vanaf voren flink schuin omlaag naar achter)

sta op het punt de slijptol erin te zetten en het hardhandig pas te maken :angel

Maurice89
        Deelnemer

Het zegt me echt 0,0 moet je voorbeeld foto van een normale of wat dan ook hebben kwa uitlaat? Zoja stuur via facebook een berichtje heb wel ergens nog foto’s van een uitlaat. Maurice Munsters is me facebook.

drakos
          Deelnemer

heb in t verleden diverse simons en vergelijkbare uitlaten eronder gehangen en die passen altijd best aardig (lopen alleen altijd tegen stab stang aan)

maar krijg deze gewoon niet eronder gedraaid, probleem is ook dat die beugel voor t rubber boven de achteras een losse klem is, je hebt dus geen startpunt en daardoor 100 posities waarin je de uitlaat kan hangen.
            krijg de originele opel rubbers ook niet naast elkaar op de tussendemper omdat de haken te dicht op elkaar zitten :hmmz

als ik maar weet hoe hoog en e.v. scheef de tussendemper en met welke rubbers het hoort te hangen moet t wel lukken.

drakos
            Deelnemer

uiteindelijk na nog een dag rommelen eindelijk de uitlaat eronder.

kwam er uiteindelijk op neer dat de rubbers aan de achterkant langer moesten, boven de achterbrug korter (kwart slag gedraaid) en ivm met ruimte gebrek de tussendemper enkeld op de buitenste.
              ook is het hitteschild vervallen omdat ie er te dicht tegenaan zat naar mn zin.. en is er een beugel voor de handremkabel verloren gegaan. (las deze morgen een paar mm opzij weer terug)

en mn eigen eindstuk erop gelast ( was een dubbele dtm waarvan er al 1 dichtgelast zat)

p.s.. let niet op de achterbrug, hier heb ik al een donor voor liggen die gestraald en gecoat gaat worden

Maurice89
              Deelnemer

Hij zit er eindelijk onder :jerry :thumb

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.