Forumindex › Forums › Modellen › Manta › Bastos-Texaco 400rr manta19sr *opbouwen!
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
4 juli 2009 om 07:09 #17478297
althans weet neit of hij analoog is,zit ff in de war met kmteller:P
4 juli 2009 om 07:10 #17478298origineel gepost door mantaray
wat ik al in de u2u zei , vergelijk de prijzen van de vdo meters maar eens op de site van biesheuvel en dutch power trading !!!en die 100mm toereneller is die digitaal ? anders moet je ook nog een gever voor op je versnellingbak hebben
en ik ben nog niet echt wakker , ik bedoelde dat de kilometertellers van vdo nu electronisch worden aangestuurd i.p.v met een teller kabel
4 juli 2009 om 07:17 #17478299ok dus moet een oude meter vinden van de oude leveringen?
ben al tijdje wakker:P staat zometeen een smalle ascona 400 voor de deur4 juli 2009 om 07:23 #17478300fotooooooooooooooooos !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
hahahhaha maar inderdaad ff goed opletten dat je de juiste meter bestel !!
4 juli 2009 om 07:24 #17478301ja previes voor dat ik ze bestel ff telefonisch contact nemen,
komt om i200 deurpanelen voor z’n asci,heeft nu geen deurbakken en z’n vrouw vind het onpraktisch,zijn belgen,hij zou nog even kijken hoe hij kwam of met de asci of de omega,4 juli 2009 om 07:31 #17478302http://link.marktplaats.nl/257869501
kijk hier eens naar !
4 juli 2009 om 07:48 #17478303meteen maar even contact opgenomen
4 juli 2009 om 07:50 #17478304ascona is trouwens een replica:( erg strak maar helaas 4 gaats
4 juli 2009 om 09:16 #17478305en die 8000 rpm die haal ik toch nooit,moet wel heel blijven.
4 juli 2009 om 13:44 #17478306origineel gepost door manta19sr
en die 8000 rpm die haal ik toch nooit,moet wel heel blijven.inderdaad en deze is plug and play !!
is de zelfde als ik er in heb zitten4 juli 2009 om 16:05 #17478307AnoniemLid sinds:
1 January 1970ik dacht dat de meine groter was??
kan momenteel f moeilijk meten
ding staat ff ingeparkeerd;)4 juli 2009 om 19:55 #17478308origineel gepost door manta19sr
ascona is trouwens een replica:( erg strak maar helaas 4 gaats..Dat gemauw over die bouten altijd :puke
vindt de keus van het type velg veel erger en dat er een “sport” voorspoiler op zit ipv de juiste.
4 juli 2009 om 19:58 #17478309AnoniemLid sinds:
1 January 1970origineel gepost door henk 400rr
origineel gepost door manta19sr
ascona is trouwens een replica:( erg strak maar helaas 4 gaats..Dat gemauw over die bouten altijd :puke
vindt de keus van het type velg veel erger en dat er een “sport” voorspoiler op zit ipv de juiste.
mee eens
liever een 4 gaats met mooie revolutions:wors
dan een 5 gaats met chromen bling bling velgen en
vleugel deuren ;):P4 juli 2009 om 20:57 #17478310AnoniemLid sinds:
1 January 1970heb vandaag ff naar die koplamp rubber s gezocht
was helaas niet zo veel soeps meer
in iedergeval geen setje compleet:crymocht je zelf ook nog wat hebben en je wilt ze der bij
mischien dat je dan weer wat compleet kan maken
mail
of u2u dan je adres maar dan gooi ik ze wel ff op de postheb trouwens van beide type,s wat liggen;)
7 juli 2009 om 10:17 #17478311origineel gepost door manta19sr
ascona is trouwens een replica:( erg strak maar helaas 4 gaatsJouw Manta is toch ook een replica. :P
En vergeet niet dat wij in België zo’n ombouw naar 5-gaats “officieel” zelfs niet mogen doen.
De meeste keuringsstations zien deze ombouw over het hoofd uit onwetendheid, maar een aandachtige keurmeester kan de wagen er wel op afkeuren hier bij ons, en sommigen nemen dat risico niet. ;)7 juli 2009 om 17:48 #17478312daar heb je volkomen gel;ijk in
18 oktober 2009 om 10:54 #17478313zo tijdje stil getsaan allemaal,
inmiddels vanwege eht velgen probleem,maar weer bandjes op de kop getikt voor 13 inch vebreed staal die ik nog had liggen2 x potenza bandjes 100 km gebryuikt 40 euro voor de 2 wel ff 225-60-13,geen geld vond ik,zometeen ff om leggen,
volgende week zaterdag 4x hella 3000 ‘s halen incl witte kappen voor maar 150,-
dashboard begint ook vorm te krijgen,doe dit lekke rop het werk,zetbanken enz enz,
alleen nog even wachten op tekeningen van de kooi,
assen zijn inmiddels ook geregelt 5 gaats maar heeft geen prio,
motortje zelf loopt momenteel verschrikkelijk goed,dus mooi moment om er uit te halen en als reserve neer te zetten,het is nog even kijken wat het wordt of 16 v of 2.4 met webers.
gr mike
18 oktober 2009 om 16:05 #17478314AnoniemLid sinds:
1 January 1970als je 5 gaats assen hebt
is de keus in brede velgen wel wat groterbmw heeft ook steek 120
en daar zijn wel brede wielen voor te vinden
in iedergeval meer /makelijker dan in 4 x100;)18 oktober 2009 om 16:30 #17478315ja precies,dat is ook de reden over overgang,alleen momenteel vind ik het nog zonde van deze as(sper),of ik moet de steekassen over zetten
net even je banden vana chter 205 naar voor gezet en de nieuwe achter,toch weer lekker vol,al zou je dat niet zeggen van 13 inch en dan 205:) en 225,maar is redelijk gelukt.
18 oktober 2009 om 16:56 #17478316AnoniemLid sinds:
1 January 1970:kewlpics;)
18 oktober 2009 om 16:57 #17478317camera ligt in madrid,sorry
ja vrouwtje is weekendje weg met een vriendin
24 oktober 2009 om 16:49 #17478318zo,vanmiddag even lampen gehaald 150,- voor de 4 incl kappen,leek me niet zo verkeerd eigenlijk,meteen maar beugel voor gemaakt deze komt precies tussen de bumper en front door en komt aan de zeiwand van radiateur,koplampen te hangen,wel met bouten,
later komt hier een beugel met 2 pijpen te hangen zodat ze er binnen enkele sec af zijn.lampen zijn nog wat gedraaid enz,en kappen moeten nog omgebouwd worden zodat de onderste ook recht staan,kon niet compacter ivm kenteken plaat,en komen ze hoger zit ik met m’n koplampen.
24 oktober 2009 om 17:15 #17478319komt wel goed dan met jou Manta Mike! We wachten op de plaatjes:kewlpics
Heeft Jeff nog iets aan z’n Atje gedaan?
24 oktober 2009 om 17:19 #17478320geen idee al tijdje niet gezien,volgens mij is hij nu weer volop aan het schuren plamuren,kan toch nog een jaar niet rijden:)
2 weken geleden wel 2 gsi assen opgehaald voor de a,binnen kort ff onder gooie,
25 oktober 2009 om 14:54 #17478321 -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.