basskist

Forumindex Forums Overige I.C.E. en navigatie basskist

• Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    corsalisious

hey mensen ik heb een vraagje…

ik heb een corsa c ecotec 1.2 heb de standaard radio er nog in zitten:thumbdown nu is mijn vraag zou ik een basskist op de achterste speakers kunnen aansluiten? door deze te splitsen? please help!!!!

groetjes ken

kadettje-89

nop een basskist moet je op een versterker aansluiten.suc6

corsalisious

sorry calibra was vergeten erbij te zetten dat het een actieve basskist is met ingebouwde versterker:angel hahaha

Sicco

Spanning voor de versterker? En hoe had je het ingedachten,dat splitsen?
            Je sub kan alleen lage tonen verwerken,je speakers geven laag/midden en hoog:hmmz

kadettje-89

als goed is heb je 3 draden + – en remote en 2 tulp.de plus kan je van je accu pakken de remote pak je achter je radio vandaan van je blauwe draad van de antenne 3v als goed is en de massa pak je van een bout van je gordelpunt ofzo.en ja de tulp van af je radio.en dan heb je je kist aan gesloten.suc6

Roelof

Even afhankelijk wat voor een aansluitingen erop zitten. Als je sub tulpaansluitingen heeft zal je er nog een zgn. line converter tussen moeten zetten

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.