Barst voorruit Opel Zafira 2004

Forumindex Forums Modellen Zafira, Sintra (MPV’s) Barst voorruit Opel Zafira 2004

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Auteur
    Opelfan1
    Deelnemer

Beste mede Opel-rijders,

Zoals de titel al zegt, mijn Opel Zafira uit 2004 heeft uit het niets een barst in de vooruit :cry: . Gisteren met de auto gereden en niets opgevallen. Vandaag in de ochtend zag ik de barst aan de zijkant zitten. Ik weet zeker dat er gisteren geen barst in de voorruit zat bij het uitstappen en verlaten van de auto. Het lijkt ook dat de barst iets is toegenomen met een paar uurtjes. Bij het voelen voel je dat de barst aan de binnenkant zit. Er was niks tegen aangekomen bij mijn aanwezigheid. en je ziet ook geen aanwijzingen van een “impact”. Wat is, aan de hand van de foto’s, het beste om te doen? Valt dit nog te repareren? Moet de voorruit vervangen worden? Ik ben iemand die er van houd dat de auto in originele staat is, dus het liefst dat vervangende onderdelen ook origineel zijn. Niet per se omdat het beter is, maar het is gewoon mooier dat het originele “GM” en “Guardian” logo op de voorruit staat in plaats van een “vage” merk. Wat zouden de eventuele oorzaken kunnen zijn?

Afbeelding van WhatsApp op 2025-04-13 om 15.29.26_6729a02a

Afbeelding van WhatsApp op 2025-04-13 om 15.29.27_424d7f5a

Ik hoor graag naar jullie meningen en wat jullie ervaringen zijn!

Met vriendelijke groet,
      Opelfan1

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.